آمادگی آموزش و پرورش خوزستان برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای برگزاری آزمون سراسری با بیش از 51 هزار داوطلبی که در اختیار آموزش و پرورش است، آمادگی داریم.

آمادگی آموزش و پرورش خوزستان برای برگزاری آزمون سراسری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

کوروش مودت امروز (19 مرداد) با حضور در جمع خبرنگاران خبرنگاران، ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: ما در شرایط کرونایی تمام کوشش خود را نموده ایم که رضایت مردم و دانش آموزان را جلب کنیم و با رعایت شیوه نامه ها توانستیم که در برگزاری امتحانات پایه دوازدهم و استعدادهای درخشان عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: آزمون کارشناسی ارشد نیز در روزهای پنجشنبه و آدینه هفته گذشته در چند مدرسه در سطح استان برگزار گردید. برای برگزاری آزمون سراسری با بیش از 51 هزار داوطلبی که در اختیار آموزش و پرورش است نیز آمادگی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تقدیر از همکاری خبرگزاری خبرنگاران در پوشش اخبار آموزش و پرورش خوزستان، اعلام کرد: امیدواریم با هماهنگی همه در برگزاری کنکور سراسری که در چهار روز در نوبت صبح برگزار می گردد، خوب عمل کنیم. همچنین برای اجرای پروژه مهر در شرایط قرمز و سفید نیز آمادگی کامل داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: سال جاری نیز به تمام مدارس اعلام کردیم که پایه های میانی احتیاج به تهیه پوشاک ندارند و تنها پایه های ورودی باید پوشاک مدرسه تهیه نمایند. پایه های میانی می توانند از پوشاکی که در سال قبل داشتند، استفاده نمایند.

مودت در انتها با اشاره به افزایش زمان فعالیت مدارس در تابستان، گفت: با توجه به اینکه تعطیلی زیادی در استان داشتیم و شرایط استان از نظر شیوع کرونا به مدت دو ماه قرمز بود، در مراجعه والدین برای ثبت نام مشکل داشتیم، بنابراین علاوه بر دوشنبه و چهارشنبه، به مدارس اعلام کردیم که در روزهای شنبه نیز فعال باشند. این تصمیم به این منظور اتخاذ شد که از تجمع والدین جلوگیری گردد و آمار ثبت نامی ها افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22265

به "آمادگی آموزش و پرورش خوزستان برای برگزاری آزمون سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی آموزش و پرورش خوزستان برای برگزاری آزمون سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید