آمادگی مراکز اقامتی ایلام برای ارائه خدمات شبانه روزی به زائران اربعین، ایجاد 6 پایگاه اطلاع رسانی معرفی استان

به گزارش شیوا مارکت، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: به مناسبت اربعین حسینی برای اقامت و اسکان زائران اربعین 161 واحد اقامتی و پذیرایی در استان آمادگی کامل را دارند.

آمادگی مراکز اقامتی ایلام برای ارائه خدمات شبانه روزی به زائران اربعین، ایجاد 6 پایگاه اطلاع رسانی معرفی استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام عبدالمالک شنبه زاده امروز 18 مهر 98 با اعلام این خبر گفت : این واحدها شامل هتل ها، مهمانپذیرها، خانه مسافر، واحدهای بین راهی، سفره خانه، مجتمع های خدماتی، رفاهی و گردشگری، گردشگری ساحلی و سلامت همچنین مناطق نمونه گردشگری و... هستند.

او عنوان نمود: بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی این استان در آستانه اربعین با هدف بهبود سطح کیفیت خدمات دهی به زائران و گردشگران به صورت مشترک از هتل ها، مهمانپذیرها، زائرسراها، خانه های مسافر و مجتمع های بین راهی شروع شده است.

شنبه زاده یادآور شد: کمیته نظارت بر این واحدها متشکل از تیم های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن استان ایلام تشکیل شده است.

او تاکید نمود: تا انتها ایام اربعین نظارت های مستمر بر کیفیت، نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام توضیح داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گران فروشی و دیگر موارد پس از اخطارهای لازم در صورت عدم برطرف مشکل، نسبت به پلمپ واحدهای متخلف اقدام می گردد.

او یادآور شد: استان ایلام دارای 24 اقامتگاه بوم گردی فعال است که با توجه به حضور حداکثری زائران در استان می توانند پذیرای این عزیزان باشند.

ایجاد 6 پایگاه اطلاع رسانی معرفی ایلام در جهت زائران اربعین حسینی (ع)

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین از برپایی شش پایگاه اطلاع رسانی جاذبه و اماکن تاریخی استان در جهت زائران اربعین اطلاع داد.

او با اعلام این خبر گفت: اقلام تبلیغاتی استان ایلام در 6 پایگاه های اطلاع رسانی اربعین توزیع می گردد.

عبدالمالک شنبه زاده اضافه نمود: پایگاه های اطلاع رسانی اداره کل برای توزیع اقلام تبلیغاتی با هدف معرفی استان به زائران اربعین در ورودی شهرستان های ایلام، مهران، ایوان، چرداول (شباب) دهلران و سیروان دایر شده است.

او اضافه نمود: این اقدام در راستای راهنمایی زائران اربعین و همچنین معرفی آثار توریستی و گردشگری استان انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام عنوان نمود: در این پایگاه ها نقشه های جهت عتبات عالیات و بروشورهایی ویژه عتبات عالیات، کتابچه و بروشورهای معرفی استان به زبان عربی توزیع می گردد.

شنبه زاده عنوان نمود: تا کنون خوشبختانه از فرصت حضور زائران اربعین در استان به ویژه در پایگاه ها و زائرسراها در راستای معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و مذهبی و اماکن توریستی و گردشگری استفاده شده است.

او گفت: امیدواریم که در کنار خدمت دهی مناسب به زوار اربعین و عاشقان امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) بتوانیم جاذبه های گردشگری شهرستان را نیز معرفی کنیم.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11936

به "آمادگی مراکز اقامتی ایلام برای ارائه خدمات شبانه روزی به زائران اربعین، ایجاد 6 پایگاه اطلاع رسانی معرفی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی مراکز اقامتی ایلام برای ارائه خدمات شبانه روزی به زائران اربعین، ایجاد 6 پایگاه اطلاع رسانی معرفی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید