آژیر قرمز بی توجهی به کرونا در شهر دهلران به صدا درآمد

به گزارش شیوا مارکت، فرماندار دهلران گفت: در راستای هشدار به شهروندان و بی توجهی به بیماری کرونا آژیر قرمز در دهلران به صدا درآمد، ولی مردم همچنان بدون توجه به هشدارها در خیابان های شهر تردد می نمایند.

آژیر قرمز بی توجهی به کرونا در شهر دهلران به صدا درآمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تابناک، مجید عسگری اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و عدم همکاری بعضی از شهروندان برابر اساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان دهلران اعمال تردد در بعضی خیابانهای اصلی شهر دهلران اجرا می گردد.

فرماندار دهلران مردم خونسردی خود را حفظ نمایند. منع تردد در کار نیست. با فروشندگانی که به دلیل فروش بیشتر شایعه قرنطینه و منع تردد راه می اندازند برخورد می گردد.

وی اضافه کرد: عدم تردد در شهر به هیچ وجه در دستور کار نیست. مردم به شایعات توجه ننمایند و بی دلیل صندلی های سوخت و فروشگاه ها را شلوغ ننمایند.

عسگری گفت: صنعت و معدن و اتاق اصناف سریعا به این موضوع ورود پیدا نمایند و از فروشگاه های شهر بازدید نمایند و با فروشندگانی که اجناس را به صورت کلی می فروشند برخورد نمایند.

وی اضافه کرد: خواهش ما فقط رعایت کردن موارد بهداشتی در مورد پبشگیری از کرونا است. هجوم بی دلیل به صندلی های سوخت و فروشگاه ها خودش باعث انتشار ویروس می گردد.

فرماندار دهلران بیان نمود: مردم به شایعات توجه ننمایند. روال زندگی به صورت عادی در جریان است و هیچ گونه مسئله ای در شهرستان از لحاظ تامین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد.

عسگری از مردم خواست خرید خود از فروشگاهها مدیریت نمایند و اضافه کرد: انتظار داریم همه شهروندان در راستای سلامت خود و خانواده هایشان و پیشگیری از این ویروس در خانه بمانند و یاری نمایند تا زنجیره این بیماری به حداقل برسد.

وی گفت : همکاری و همراهی دادستان دهلران، نیروهای نظامی و انتظامی، شبکه بهداشت و اعضای شوای تامین در مورد اجرا شدن مصوبات ستاد کرونا در شهرستان قابل تقدیر است.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17237

به "آژیر قرمز بی توجهی به کرونا در شهر دهلران به صدا درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژیر قرمز بی توجهی به کرونا در شهر دهلران به صدا درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید