ابتلای دومین ملی پوش سوئد به کرونا پس از کولوسفسکی در آستانه شروع یورو 2020

به گزارش شیوا مارکت، دو تن از ملی پوشان سوئد در فاصله سه روز مانده به شروع رقابت های یورو 2020 به کرونا مبتلا و قرنطینه شدند.

ابتلای دومین ملی پوش سوئد به کرونا پس از کولوسفسکی در آستانه شروع یورو 2020

به گزارش خبرنگاران، کادر پزشکی تیم ملی سوئد از مثبت شدن تست کرونای دو بازیکن این تیم، دژان کولوسفسکی و ماتیاس اسوانبرگ خبر داد.

اعضای تیم ملی سوئد اولین جلسه تمرینی شان را عصر امروز (سه شنبه) در شهر گوتنبورگ برگزار کردند اما پیش از این جلسه نتایج تست کرونای گرفته شده از اعضای این تیم اعلام و تعیین شد که کولوسفسکی هافبک هجومی تیم فوتبال یوونتوس به کرونا مبتلا است. او که صبح امروز علائم ابتلا به این بیماری را هم داشت، در شهر استکهلم ماند و از ملحق شدن به سایر هموطنانش در اردوی زردپوشان اسکاندیناوی بازماند.

اتفاق نگران کننده تر اما در ابتدای جلسه تمرینی و گرم کردن بازیکنان برای شروع تمرینات رخ داد زمانی که ماتیاس اسوانبرگ هافبک 22 ساله تیم فوتبال بولونیا هم که احساس بیماری می کرد این موضوع را به اعضای کادر پزشکی خبر داد. او بلافاصله از سایر بازیکنان تیم جدا شد و تست کرونا داد که نتیجه آن مثبت بود.

طبق اعلام آندرس والنتین، پزشک تیم ملی سوئد، اسوانبرگ از تمرین به همراه سایر اعضای تیم معاف شد و به هتل محل اقامت تیم برگشت تا نتیجه تست های دقیق تر هم اعلام گردد.

ابتلای این دو عضو تیم ملی سوئد به کرونا در حالی است که اولین رقیب آنها در مرحله گروهی یورو 2020 اسپانیا (تیمی که دوشنبه هفته آینده در شهر سویا باید به مصافش بروند) هم به خاطر ابتلای یکی از بازیکنانش (سرخیو بوسکتس) در حالت آماده باش برای افزایش آمار مبتلایان و جایگزینی آنها با بازیکنان تازه است. اسلواکی و لهستان دیگر همگروهان سوئد و اسپانیا در یورو 2020 هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29536

به "ابتلای دومین ملی پوش سوئد به کرونا پس از کولوسفسکی در آستانه شروع یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای دومین ملی پوش سوئد به کرونا پس از کولوسفسکی در آستانه شروع یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید