احتمال برگزاری ترم تابستان در دانشگاه هرمزگان برای جبران عقب افتادگی

به گزارش شیوا مارکت، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان گفت: ممکن است شرایط ایجاب کند که برای جبران عقب افتادگی های دانشجویان، ترم تابستان را در دانشگاه هرمزگان برگزار کنیم، اما هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

احتمال برگزاری ترم تابستان در دانشگاه هرمزگان برای جبران عقب افتادگی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدرضا سمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد ترم تابستان گفت: هر ساله به دلیل شدت گرمای هوا، ترم تابستان در دانشگاه هرمزگان برگزار نمی گردد و این ترم در دانشگاه، فقط محدود به دوره های کارآموزی و پروژه ای و دروس غیرحضوری است.

سمتی اضافه نمود: بر این اساس، فعلا برنامه ای برای برگزاری ترم تابستان نداریم و معین نیست که سال جاری این ترم برگزار گردد یا خیر.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه درباره برگزاری ترم تابستان تصمیم گیری خواهیم کرد، ابراز کرد: ممکن است شرایط ایجاب کند که برای جبران عقب افتادگی های دانشجویان به دلیل تعطیلی هایی که رخ داد، برای عده ای از دانشجویان این ترم را برگزار کنیم اما هنوز معین نیست که چه برنامه ای داریم.

وی با اشاره به شیوه برگزاری جلسات دفاع انتها نامه ها، یادآور شد: جلسات دفاع انتها نامه های دانشجویی به صورت مجازی برگزار می گردد و برای هر دانشجویی که درخواست داده باشد، این جلسه به شیوه غیرحضوری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 21 تیر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20021

به "احتمال برگزاری ترم تابستان در دانشگاه هرمزگان برای جبران عقب افتادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری ترم تابستان در دانشگاه هرمزگان برای جبران عقب افتادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید