ادامه فرایند کاهشی آمار کرونا در خوزستان

به گزارش شیوا مارکت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ادامه کاهش آمار مبتلایان به کرونا و موارد بستری در خوزستان اطلاع داد.

ادامه فرایند کاهشی آمار کرونا در خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: خوشبختانه فرایند کاهشی آمار مبتلایان به کرونا و موارد بستری خوزستان همچنان دارد.

وی اضافه کرد: کوشش ما بر این است که تعداد بیمارستاهای سبز استان را افزایش دهیم تا مردم راحت تر از بیمارستان ها برای سایر موارد جز کرونا استفاده نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیمارستان رازی اهواز در حال حاضر بیمارستان مرجع کرونا در اهواز است که به شهرهای نزدیک به اهواز نیز ابلاغ شده تا از پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های شهر خود اجتناب نموده و آن ها را نیز به اهواز اعزام نمایند.

آمار مبتلایان به کرونا، موارد فوت و بستری در خوزستان پس از گذشت دو ماه پیک کرونا، از نیمه دوم تیر با کاهش همراه شد و پس از خروج از شرایط قرمز و هشدار، طی هفته جاری شرایط کرونا در خوزستان سفید اعلام شد.

به گفته مسؤولان شرایط فعلی بسیار شنماینده است و مردم باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند. در غیر این صورت خوزستان وارد پیک بعدی کرونا خواهد شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22258

به "ادامه فرایند کاهشی آمار کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرایند کاهشی آمار کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید