ادامه یاری های پزشکی ایران به وزارت بهداشت افغانستان

به گزارش شیوا مارکت، یک محموله جدید از یاری های پزشکی ایران برای مبارزه با ویروس کرونا به وزارت بهداشت افغانستان تحویل شد.

ادامه یاری های پزشکی ایران به وزارت بهداشت افغانستان

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، یک محموله تازه از یاری های پزشکی ایران با حضور سفیر کشورمان در کابل به مقامات وزارت بهداشت افغانستان تحویل شد.

این محموله شامل کیت های تشخیصی کرونا، ماسک N95، دستگاه تنفس مصنوعی، تب سنج، اکسیژن سنج و مواد ضدعفونی کننده و به ارزش 75 هزار یورو است.

وحید مجروح معاون عرضه خدمات وزارت بهداشت افغانستان درباره مراسم دریافت این یاری ها گفت: تجربه جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با کرونا و همچنین ظرفیت منابع انسانی این کشور برای افغانستان ارزشمند است.

به گزارش آوا، مجروح همچنین خواهان استفاده از تجارب پزشکی ایران و همکاری بیشتر این کشور در زمینه آموزش کارکنان درمانی افغانستان شد.

بهادر امینیان سفیر ایران در کابل نیز گفت که تهران بارها در مذاکرات با مقامات افغانستان درباره مبارزه با کرونا و همکاری پزشکی اعلام آمادگی نموده است.

ایران پیش از این نیز یک محموله 11 تنی شامل دستگاه ونتیلاتور و تجهیزات مربوط به آن، کیت های تشخیص کرونا، ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی به افغانستان اهدا نموده بود.

.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21957

به "ادامه یاری های پزشکی ایران به وزارت بهداشت افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه یاری های پزشکی ایران به وزارت بهداشت افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید