ادعای تکراری ترامپ؛ ایران و چین از نتیجه انتخابات آمریکا راضی اند

به گزارش شیوا مارکت، ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادعایی تکراری مدعی شد چین و ایران از نتیجه انتخابات آمریکا از همه مسرور ترند.

ادعای تکراری ترامپ؛ ایران و چین از نتیجه انتخابات آمریکا راضی اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در نخستین گردهمایی خود از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر درباره تقلب در انتخابات سخن گفت و به مقام های هم حزبی اش در ایالت جورجیا تاخت، چراکه از نظر وی آن ها کمکی نکردند که نتایج این ایالت به نفع او تغییر کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ایالت جورجیا به نتایج اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری اشاره نمود و گفت: می گویند از نظر تاریخی اگر در ایالت فلوریدا برنده شوید و اگر در ایالت اوهایو نیز پیروز بیرون بیایید، هرگز یک انتخابات را نمی بازید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گزارش یورونیوز، ترامپ بلافاصله تاکید نمود: ما هرگز در انتخابات شکست نخورده ایم. ما در این انتخابات پیروز می شویم.

دونالد ترامپ همچنین با اشاره به نتایج اعلام شده که طبق آن رقیب دموکراتش پیروز انتخابات است، اضافه نمود: مسرور ترین افراد در حال حاضر در دنیا رهبران چین هستند. بعد از آن ها رهبران ایران مسرور تریند. وی سپس توضیح داد که در چهار سال آینده طوری عمل می نماید [در مقابل ایران و چین] که تا کنون کسی اینگونه رفتار ننموده است.

وی سپس تاکید نمود که چینی ها می گویند اگر سیاست اول آمریکا را کنار بگذارید با شما توافق خواهیم کرد. ترامپ سپس مدعی شد که دموکرات ها این موضوع را قبول نموده اند.

پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ بارها گفته بود که جو بایدن بسیار نزدیک به چین است و اگر پیروز انتخابات گردد ایالات متحده نیز در اختیار چین قرار می گیرد.

ترامپ با اشاره به اینکه جو بایدن، جان کری را نماینده خود در امور آب و هوا نموده است گفت که نخستین کار او این است که به توافق پاریس برگردد و هزینه بر کشور تحمیل کنید و بعد از آن میلیاردها دلار به ایران می دهد. وی باز هم مدعی شد: در حالیکه اگر من پیروز انتخابات شوم ایران در همان ساعت اول در دفتر من است تا توافق امضا کنیم.

وی با این حال بلافاصله اضافه نمود: البته هنوز هم این امکان وجود دارد

دونالد ترامپ که به منظور حمایت از دو نامزد جمهوری خواه که به دور دوم انتخابات سنا راه یافته اند به جورجیا سفر نموده بود، با این حال بیشتر زمان 90 دقیقه ای سخنان خود را صرف مخالفت با نتایج انتخابات ریاست جمهوری کرد. جمهوریخواهان 50 کرسی و دموکراتها 48 کرسی سنا را تا به امروز تصاحب نموده اند و این دو کرسی ایالت جورجیا در واقع تکلیف اکثریت سنا را معین خواهد نمود.

وی گفت: آن ها تقلب کردند، در انتخابات ریاست جمهوری ما تقلب کردند اما ما همچنان در آن پیروز خواهیم شد. آن ها قصد دارند در انتخابات سنا نیز تقلب نمایند. وی تاکید نمود که در دیوان عالی پرونده شکایت از انتخابات را پیش می برد.

جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توانست 306 رای الکترال کسب کند در حالیکه سهم ترامپ 232 رای الکترال بود. البته کالج های الکترال چند روز دیگر بصورت رسمی گزینه خود را انتخاب می نمایند.

ترامپ در گردهمایی شب گذشته خود گفت: اگر شکست خورده بودم بازنده بسیاربخشنده ای می بودم، اگر باخته بودم می گفتم که باختم و به فلوریدا می رفتم و با مساله راحت برخورد می کردم. اما شما به هیچ عنوان نمی توانید قبول کنید وقتی می بینید آنها در حال دزدی و چنگ اندازی و سرقت هستند.

وی درباره نامزدی در انتخابات 2024 گفت: می خواهیم کاخ سفید را دوباره به دست آوریم. نمی خواهیم تا سال 2024 صبر کنیم. می خواهم سه هفته دیگر برگردم.

مجله سلو بلاگ: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25997

به "ادعای تکراری ترامپ؛ ایران و چین از نتیجه انتخابات آمریکا راضی اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای تکراری ترامپ؛ ایران و چین از نتیجه انتخابات آمریکا راضی اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید