اعلام رأی ملاقات جنجالی مس کرمان و خوشه طلایی

به گزارش شیوا مارکت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، چهار لیدر تیم مس کرمان را به دلیل درگیری فیزیکی با اعضای تیم خوشه طلایی محروم کرد.

اعلام رأی ملاقات جنجالی مس کرمان و خوشه طلایی

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی خود را درباره ملاقات دو تیم مس کرمان و خوشه طلایی ساوه گفت که این رأی به توضیح زیر است:

ملاقات تیم های مس کرمان و خوشه طلایی ساوه از سری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال، 17 اردیبهشت ماه در استادیوم امام علی (ع) کرمان برگزار گردید و از سوی اکبر زنگی آبادی، احسان آبیاری، حمید باسزه و رضا خادمی، لیدرهای طرفداران تیم مس کرمان، تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقامات رسمی مسابقه و عوامل تیم میهمان و ایراد صدمه بدنی عمدی نسبت به آنها صورت گرفت که کمیته انضباطی طبق ماده 60 و 85، هر یک از این نامبردگان را جداگانه به مدت شش ماه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقات فوتبال کشور، با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت صادر کرد. این رأی قابل اجراست.

در صورت عدم اجرای رأی صادره در خصوص افراد فوق و حضور در استادیوم علاوه بر تشدید تنبیهات، مس کرمان نیز با توجه به اختیارات حاصله از مقررات انضباطی، با تنبیهاتی روبرو خواهد شد. با صدور این حکم، از دستور موقت صادره برطرف اثر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29497

به "اعلام رأی ملاقات جنجالی مس کرمان و خوشه طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رأی ملاقات جنجالی مس کرمان و خوشه طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید