افزایش تعداد مبتلایان جدید نسبت به روز گذشته!، آیا شیب ابتلا به کرونا در کشور مجددا صعودی می شود؟

به گزارش شیوا مارکت، براساس آمار رسمی تعداد مبتلایان جدید کرونا در کشور در 24 ساعت گذشته هزار و 168 نفر بوده که به نسبت روز گذشته افزایش 138 موردی را نشان می دهد.

افزایش تعداد مبتلایان جدید نسبت به روز گذشته!، آیا شیب ابتلا به کرونا در کشور مجددا صعودی می شود؟

به گزارش خبرنگار پزشکی و بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران؛ هرچند دو هفته گذشته یعنی نیمه دوم فروردین ماه را می توان دوره طلایی مقابله کشور با بیماری کرونا دانست و طی این بازه زمانی آمار مبتلایان روزانه کرونا در کشور از ارقام بالای 3 هزار نفر به عدد هزار و 30 نفر در روز گذشته رسید اما بازگشایی مجدد مشاغل و شلوغ شدن شبکه حمل و نقل عمومی نگرانی ها را از افزایشی شدن مجدد شیب ابتلا به کرونا در کشور تشدید کرده است.

در روزهای گذشته آمار ابتلا به کرونا در تهران فرایند افزایشی داشت که در کنار فرایند کاهشی سایر نقاط کشور در آمار ملی تاثیری نداشت اما در 24 ساعت گذشته آمار مبتلایان جدید فرایند افزایشی به خود گرفت. اکنون این سوال به وجود می آید که آیا این افزایش یک تنش عادی در ادامه جهت کاهشی نمودار ابتلا به کرونا در کشور است یا اینکه آغازی است بر تغییر فرایند و افزایشی شدن مجدد شیب ابتلا به کرونا در کشور؟

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز جمعه پنجم اردیبهشت/ بهبودیافتگان 66596 و مبتلایان 88194 نفر+جزئیات

به گزارش سخنگوی وزارت بهداشت خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 1753 نفر از هموطنانمان از بیماری کرونا نجات یافتند که نشان می دهد همچنان آمار بهبود یافتگان جدید از آمار مبتلایان جدید بیشتر است.

تا کنون 88 هزار و 194 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این میان 66 هزار و 596 تن مجددا سلامتی خود را به دست آورده اند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 94 نفر از هموطنانمان جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند.

فعلا مدارس نباید باز شود چون فرایند شیب کرونا رو به افزایش یوده و خطر ناک است و اقای جهانپور نیز اضافه کردند که منطزر موج های 2 و 3 نیز باید باشیم

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19481

به "افزایش تعداد مبتلایان جدید نسبت به روز گذشته!، آیا شیب ابتلا به کرونا در کشور مجددا صعودی می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مبتلایان جدید نسبت به روز گذشته!، آیا شیب ابتلا به کرونا در کشور مجددا صعودی می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید