افزایش 400هزار تومانی حقوق ها مشمول مستمری بگیران تامین اجتماعی می گردد؟

به گزارش شیوا مارکت، سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره زمان تصویب و اعلام افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده اظهار کرد: قطعا مستمری ها افزایش خواهد یافت ولی چون شورای عالی کار باید برای حداقل حقوق و دستمزد تصمیم بگیرد، ما منتظر می مانیم و بعد از آن میزان افزایش مستمری ها را اعلام خواهیم کرد.

افزایش 400هزار تومانی حقوق ها مشمول مستمری بگیران تامین اجتماعی می گردد؟

محمدحسن زدا در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره زمان تصویب و اعلام افزایش مستمری ها در سال آینده اظهار کرد: قطعا مستمری ها افزایش خواهد یافت ولی چون شورای عالی کار باید برای حداقل حقوق و دستمزد تصمیم بگیرد، ما منتظر می مانیم و بعد از آن میزان افزایش مستمری ها را اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: هرساله قبل از خاتمه سال این رخ داده و سال جاری هم با توجه به پشتکاری که وزیر رفاه دارد و در حال پیگیری است، تصور می کنم قطعا همین روزها به نتیجه برسد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش نرخ مستمری ها با توجه به حداقل دستمزد گفت: ما چون عضو شورای عالی کار نیستیم قطعا پیشنهادی نداشتیم.

زدا درباره افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده گفت: آن 400هزار تومان مربوط به بازنشستگان کشوری است و میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فقط با مصوبه شورای عالی کار تعیین می گردد.

وی درباره افزایش حقوق به نسبت نرخ تورم نیز مطرح نمود: میزان افزایش برای حداقل بگیرها یک رقم و برای سایر سطوح یک رقم است. بعد از اعلام حداقل حقوق و دستمزد در شورای عالی کار، ما برای سایر سطوح درآمدی به هیئت وزیران پیشنهاد می دهیم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4071

به "افزایش 400هزار تومانی حقوق ها مشمول مستمری بگیران تامین اجتماعی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 400هزار تومانی حقوق ها مشمول مستمری بگیران تامین اجتماعی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید