امکان ثبت نام حضوری دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه آزاد خراسان شمالی فراهم شد

به گزارش شیوا مارکت، رئیس دانشگاه آزاد خراسان شمالی گفت: بخش اعظمی از مردم خراسان شمالی در روستا ها زندگی می کنند و از اینترنت بی بهره اند؛ لذا فضا را با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای حضور فیزیکی دانشجویان جدید فراهم کرده ایم.

امکان ثبت نام حضوری دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه آزاد خراسان شمالی فراهم شد

محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد خراسان شمالی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد قصد دارد تا روز 16 آذر، مدرسه مهارتی راه اندازی کند.

مرادی در ادامه به نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد استان اشاره داشت و بیان نمود: به دلیل اینکه بخش اعظمی از مردم خراسان شمالی در روستا ها زندگی می کنند و از اینترنت بی بهره اند، فضا را با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای حضور فیزیکی دانشجویان جدیدالورود و ثبت نام آن ها فراهم کرده ایم.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان شمالی از برگزاری آنلاین کلاس ها نیز خبر داد و شرح داد: اکنون کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود و در مواردی هم که کلاس عملی است با رعایت همه پروتکل ها و به منظور رفع اشکال، دانشجویان حضوری مراجعه می کنند که البته به تناسب فضای دانشگاه برای جلوگیری از تراکم و ازدحام دانشجو تدابیر خوبی اندیشیده شده است.

وی در انتها گفت: حفظ سلامت دانشجویان، کارکنان و استید در درجه اول اهمیت قرار گرفته است و به همین دلیل مصوبات ستاد کرونا استان به صورت دقیق اجرا خواهد شد.

مجله سایه: مجله سایه: وبلاگ سینما و سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24855

به "امکان ثبت نام حضوری دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه آزاد خراسان شمالی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ثبت نام حضوری دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه آزاد خراسان شمالی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید