انتشار فیلم پهپاد سرنگون شده آمریکایی توسط ارتش یمن

به گزارش شیوا مارکت، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی پستی در شبکه اجتماعی توئیتر فیلم پهپاد سرنگون شده آمریکایی توسط ارتش یمن در نزدیکی مرز عربستان را منتشر کرد.

انتشار فیلم پهپاد سرنگون شده آمریکایی توسط ارتش یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ظهر روز یکشنبه ارتش یمن از سرنگون کردن یک فروند پهپاد جاسوسی در منطقه حرض استان جیزان و در نزدیکی مرز عربستان اطلاع داد.

سرهنگ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار این خبر خاطرنشان کرد که پهپاد سرنگون شده از نوع آر-کیو 20 بوده و از آن برای اهداف جاسوسی استفاده می شده است.

این مقام یمنی عصر امروز نیز فیلم این پهپاد را که توسط پدافند هوایی ارتش یمن سرنگون شده را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرد.

یحیی سریع هیچ اشاره ای به سلاحی که به یاری آن این پهپاد آمریکایی سرنگون شده نکرده و تنها خاطرنشان کرد به یاری سلاحی مناسب این اقدام صورت گرفته است.

آر کیو 20 یک نوع پهپاد سبک است که با پرتاب دست به پرواز در می آید. این پهپاد ساخت شرکت AeroVironment و مقر آن در کالیفرنیاست که وظیفه اصلی آن گشت زنی و جمع آوری اطلاعات با استفاده از دوربین های مجهر به حسگر الکترو نوری و دوربین های حرارتی است.

.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22009

به "انتشار فیلم پهپاد سرنگون شده آمریکایی توسط ارتش یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فیلم پهپاد سرنگون شده آمریکایی توسط ارتش یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید