انتقاد معاون حقوقی محیط زیست از نمایندگان مجلس

به گزارش شیوا مارکت، معاون سازمان محیط زیست گفت: بعضی از نمایندگان مجلس حتی در رای گیری مصوبات شرکت نمی نمایند چه برسد به تدوین طرحی که بخواهند تبدیل به قانون گردد.

انتقاد معاون حقوقی محیط زیست از نمایندگان مجلس

اصغر دانشیان معاون حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست در امور مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ،در رابطه با طرح پیشنهادی تخصیص بودجه برای خرید تجهیزات محیط بانان به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در قوانین مجلس شورای اسلامی از دو کانال می توان طرحی را به عنوان قانون عنوان کرد؛ یکی این که نمایندگان خود طرحی را ارائه دهند و پس از طی مراحل و تصویب قانون جهت اجرا به دولت ابلاغ نمایند و دیگر این که بار اقتصادی لایحه مطرح شده به مجلس باید در نظر گرفته گردد.

وی اضافه نمود: دولت نیز علاقه ای به مطرح شدن این گونه طرح ها ندارد و نمایندگان مجلس نیز هم اکنون درگیر برنامه های انتخاباتی خود هستند و به این موضوعات توجه ای نمی نمایند.

دانشیان گفت: بعضی از نمایندگان مجلس شورای حتی در رای گیری مصوبات نیز شرکت نمی نمایند چه برسد به تدوین طرحی که بخواهند تبدیل به قانون گردد.

تصویب لایحه حمایت از محیط بانان به نفع محیط زیست است/ پرداخت دیه و بیمه یکی از چالش های مهم محیط بانان

وی اعلام کرد: عنوان کردن طرح یا پیشنهادی از سوی سازمان محیط زیست با وجود چنین نمایندگان کاری عبث و بی فایده است به همین دلیل اگر پیشنهادی نیز در مجلس برای چنین کاری مطرح گردد سال ها زمان می برد تا تصویب گردد.

دانشیان گفت: سازمان حفاظت محیط زیست برای تبدیل لایحه حمایت از محیط بانان به قانون کوشش بسیاری کرد به صورتی که مقرر شده بود هفته گذشته این لایحه به قانون تبدیل و ابلاغ گردد، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10857

به "انتقاد معاون حقوقی محیط زیست از نمایندگان مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد معاون حقوقی محیط زیست از نمایندگان مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید