بایدن: آمریکا نگران رفتار روسیه با ناوالنی است

به گزارش شیوا مارکت، بایدن گفت، آمریکا در عین اینکه نگران نحوه رفتار روسیه با منتقد زندانی کرملین است، به دنبال تمدید توافق تسلیحات اتمی نیواستارت با مسکو نیز می باشد.

بایدن: آمریکا نگران رفتار روسیه با ناوالنی است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت: دو طرف می توانیم در جهت منافع شخصی متقابل کشورمان درباره یک توافقنامه نیواستارت فعالیت کنیم و در عین حال به روسیه نیز این را بگوییم که ما به شدت نگران رفتار آنها هستیم، خواه در قبال الکسی ناوالنی، منتقد کرملین باشد یا نشت اطلاعاتی کمپانی سولار ویندز، یا گزارش درباره جایزه برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان.

اظهارات بایدن درباره این کمپانی به هک گسترده سایبری بر می شود که آمریکا، دولت مسکو را مقصر آن می داند. همچنین اظهاراتش درباره افغانستان نیز به گزارش هایی بر می شود که در آن ادعا شده روس ها به نیروهای طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان جایزه پیشنهاد نموده بودند.

در همین حال، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید نیز گفت: بایدن تمامی گزینه ها را حین آنالیز بازداشت الکسی ناوالنی توسط روسیه روی میز نگه می دارد.

پلیس روسیه بیش از 3700 تن را در جریان اعتراضات سراسری به دستگیری ناوالنی پس از بازگشت از آلمان دستگیر نموده است.

دولت بایدن از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه خواسته تا هر چه سریعتر ناوالنی و دیگر معترضان را آزاد کند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27745

به "بایدن: آمریکا نگران رفتار روسیه با ناوالنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: آمریکا نگران رفتار روسیه با ناوالنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید