بایدن: کرونا در آمریکا جان 600 هزار نفر را گرفته است

به گزارش شیوا مارکت، رییس جمهوری آمریکا دقایقی پیش بعد از اتمام نشست ناتو در جمع خبرنگاران اعتراف کرد که این کشور در حال نزدیک شدن به مرحله غم انگیز 600 هزار کشته ویروس کرونا است.

بایدن: کرونا در آمریکا جان 600 هزار نفر را گرفته است

به گزارش ایرنا از سی ان ان، جو بایدن در کنفرانس خبری دوشنبه شب در بروکسل گفت: ما در ایالات متحده پیشرفت چشمگیری در برابر کرونا داشته ایم، بیشتر کشور در حال بازگشت به حالت عادی است و رشد مالی ما دنیا را راهنمایی می نماید و تعداد موارد و مرگ و میر به طرز چشمگیری کاهش یافته است اما هنوز هم زندگی های زیادی از دست رفته است.

بایدن اضافه کرد: ما در هفت روز گذشته به طور میانگین 370 نفر جان خود را به علت کرونا از دست دادند که به طور قابل توجهی کمتر از اوج این بحران بوده اما هنوز هم یک فاجعه واقعی است.

به اعتراف رییس جمهوری آمریکا، ما در حال نزدیک شدن به یک نقطه عطف غم انگیز هستیم تقریباً 600 هزار نفر به علت همه گیری کرونا در آمریکا جان خود را از دست دادند.

بایدن بعلاوه دیگر شهروندان آمریکایی که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند تشویق به استفاده هرچه زودتر از آن کرد و گفت: لطفا در اسرع وقت واکسن بزنید، ما به مقدار کافی درد داشته ایم.

براساس مرکز وب سایت آماری ورلد میتِرز (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه گیری کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، تعداد مبتلایان کرونا تا بامداد سه شنبه به 34 میلیون و 324 هزار و 531 نفر و مرگ و میر ناشی از این بیماری مرگبار به 615 هزار و 119 نفر رسیده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29531

به "بایدن: کرونا در آمریکا جان 600 هزار نفر را گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: کرونا در آمریکا جان 600 هزار نفر را گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید