بحران کامل تر شد؛ دیاباته تا یک ماه برنمی گردد

به گزارش شیوا مارکت، شیخ دیاباته در دقیقه 37 بازی با نفت مسجدسلیمان بر اثر ضربه ای که به دنده اش خورد مصدوم و از زمین بازی خارج شد.

بحران کامل تر شد؛ دیاباته تا یک ماه برنمی گردد

بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مصدومیت این بازیکن بسیار جدی تر از پیش بینی های اولیه بوده است. او از ناحیه عضله مایل شکمی با کشیدگی 8سانتی متری روبه رو شده است و در دنده 10و 11 این بازیکن هم شکستگی دیده شده است. با این شرایط به طور قطع دیاباته بین 3تا 4هفته باید دور از میادین باشد و نمی تواند در تمرین استقلال شرکت کند که این بدترین خبر ممکن برای استراماچونی خواهد بود.

استقلال در خط حمله خود در ابتدای فصل بازیکنانی مثل منشا، ایسما و روح الله باقری را از دست داد و از طرف دیگر دیاباته تنها بازیکنی بود که در این فصل جذب شد تا این بازیکن هم اکنون تنها مهاجم این تیم باشد. از طرف دیگر استراماچونی مدت هاست که برای جذب یک مهاجم درخواست داده اما مدیران باشگاه در این امر ناکام مانده اند تا اوضاع استقلال بحرانی به نظر برسد.

با این شرایط استراماچونی ناچار است در بازی های پیش رو از بازیکنان غیرتخصصی در پست مهاجم استفاده کند و این موضوع نشان می دهد که آبی ها در خط حمله چه شرایط بحرانی و سختی را پشت سر می گذارند. دیاباته در دیدار با ذوب آهن و گل گهر سیرجان در لیگ برتر و گل ریحان البرز در جام حذفی غایب خواهد بود. با توجه به تعطیلی های فیفادی بعدی یعنی از 12تا 29مهرماه دیاباته احتمالا می تواند آبی پوشان را در دیدار با سایپا در هفته هفتم لیگ همراهی کند.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11081

به "بحران کامل تر شد؛ دیاباته تا یک ماه برنمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کامل تر شد؛ دیاباته تا یک ماه برنمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید