برگزاری جهانی صربستان، محتمل تر از ماه های قبل، لالوویچ از کشورش برای انتخابات هزینه می نماید

به گزارش شیوا مارکت، کشتی ایران باید بیش از قبل روی برنامه آماده سازی تیم های ملی تمرکز کند، برگزاری جهانی 2020 حالا متحمل تر از ماه های گذشته است.

برگزاری جهانی صربستان، محتمل تر از ماه های قبل، لالوویچ از کشورش برای انتخابات هزینه می نماید

به گزارش خبرنگاران، از قبل نیز معین بود که برگزاری مسابقات دنیای 2020 جدی تر از آن چیزی است که در کشورمان در موردش با ابهام فراوان صحبت می گردد. قبلا نیز متذکر شده بودیم که برگزاری این رقابت ها به دلایل فراوان برای نناد لالوویچ اهمیت زیادی دارد که از کشورش برای میزبانی مسابقات در شرایط همه گیری کرونا هزینه نموده است.

صربستان برای اولین بار میزبانی مسابقات را برعهده گرفت و پیش از آنکه اتحادیه دنیای خبر رسمی این اتفاق را عنوان کند، سایت های صربستانی اعلام کردند که میزبانی رقابت های دنیای کشتی را پذیرفته اند.

رئیس صربستانی اتحادیه دنیای به همراه هیئت رئیسه اش در انتظار برگزاری انتخابات هستند. همان انتخاباتی که حمید سوریان قهرمان طلایی کشتی دنیا و المپیک نیز برای عضویت در UWW کاندیدا شده است. به همین دلیل از ابتدا می شد پیش بینی کرد که برگزاری انتخابات ریاست و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه دنیای، مستلزم جمع شدن اعضای اتحادیه به بهانه یک مسابقه دنیای است تا رای ها نیز به سبد انداخته گردد.

پیش از این علیرضا دبیر نیز تاکید نمود که طبق صحبت تلفنی که با نناد لالوویچ داشته، او تاکید نموده که مسابقات دنیای جوانان و بزرگسالان در صربستان برگزار می گردد اما موانعی در مورد برگزاری رقابت های زیر 23 سال دنیا وجود دارد و احتمالا این مسابقات که میزبانی اش به فنلاند سپرده شده بود، برگزار نخواهد شد.

حالا مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه و عضو تاثیرگذار اتحادیه دنیای (نایب رئیس UWW) نیز بر این موضوع صحه گذاشته که دنیای صربستان به انجام خواهد رسید.

براین اساس تیم های ملی آزاد و فرنگی جوانان و بزرگسالان ایران باید رفته رفته استارت اردوهای خود را بزنند، همانطور که سایر رقبا به اردوهای شان بازگشته اند.

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23379

به "برگزاری جهانی صربستان، محتمل تر از ماه های قبل، لالوویچ از کشورش برای انتخابات هزینه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جهانی صربستان، محتمل تر از ماه های قبل، لالوویچ از کشورش برای انتخابات هزینه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید