ترامپ با تصمیم پنتاگون برای تعطیلی یک نشریه مخالفت کرد

به گزارش شیوا مارکت، رئیس جمهور آمریکا با تصمیم وزارت دفاع این کشور برای تعطیلی یک نشریه قدیمی وابسته به این وزارت خانه ابراز مخالفت کرد.

ترامپ با تصمیم پنتاگون برای تعطیلی یک نشریه مخالفت کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد روز شنبه (به وقت تهران) مخالفت خود با قطع بودجه و تعطیلی مجله استارز اند استریپس را ابراز داشت.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: آمریکا بودجه استارز اند استریپس را تحت نظارت من قطع نخواهد کرد. این مجله همچنان منبع اطلاعات ارتش بزرگ ما خواهد بود.

این اقدام نمایشی ترامپ در حالی انجام می شود که رئیس جمهور آمریکا متهم به کودن و بازنده خواندن نظامیان آمریکایی کشته شده در جنگ جهانی اول است.

ترامپ قرار بوده از آرامگاه اِن-مارن واقع در بلو در شمال فرانسه دیدن کند، اما در آخرین دقایق آن را به بهانه اینکه بالگرد قادر به پرواز به آن منطقه در هوای بارانی نیست لغو کرد. طبق گزارش آتلانتیک، دلیل اصلی اکراه ترامپ از رفتن به این آرامگاه، نگرانی از به هم ریختن و نامرتب شدن موهایش به دلیل هوای بارانی بوده است.

منابع مورد استناد این نشریه همچنین گفته اند از نظر ترامپ گرامی داشت یاد نظامیان آمریکایی هم اهمیت چندانی نداشت و او قبل از لغو سفرش به این آرامگاه به دستیارانش گفت: چرا باید به آن آرامگاه بروم؟ (آنجا) پر از مشتی آدم بازنده است.

البته ترامپ این جنجال را خبر جعلی و تهوع آور با هدف اثرگذاری بر انتخابات خوانده است.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22925

به "ترامپ با تصمیم پنتاگون برای تعطیلی یک نشریه مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با تصمیم پنتاگون برای تعطیلی یک نشریه مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید