ترکیب تیم ملی اسکیت این لاین استانت برای مسابقات جهانی تعیین شد

به گزارش شیوا مارکت، مربی تیم ملی اسکیت این لاین استانت ایران گفت: ترکیب سه نفره تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی مالزی تعیین شد.

ترکیب تیم ملی اسکیت این لاین استانت برای مسابقات جهانی تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا ریاحی گفت: برای نخستین بار و به صورت رسمی تیمی متشکل از اردشیر قوانلوپور، علیرضا ارزانلو و محسن اسکندری به رقابت های جهانی این لاین استانت (اگرسیو) اعزام خواهند شد که امیدواریم این حضور با ثبت عملکردی خوب از سوی ورزشکاران ایرانی همراه باشد.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی فایز از 27 تا 29 آذر در لنکاوی مالزی برگزار می گردد و ما با هدف آمادگی بهتر جهت حضور در مسابقات جهانی winter crash هلند در سال 2016 و مسابقات آسیایی سال آینده که به احتمال فراوان در چین برگزار خواهد شد، پا به این میدان خواهیم گذاشت. هر چند که تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا در همین میدان نیز شایستگی های خود را به نمایش گذاشته و توانمندی ورزشکاران ایرانی را در این رشته به اثبات برسانیم.

مربی تیم ملی اسکیت این لاین استانت ایران خاطر نشان کرد: نفرات انتخاب شده از بهترین نفرات ایران به شمار می روند و همیشه در رقابت های برگزار شده آمادگی و توانمندی خود را به اثبات رسانده اند. این نفرات هم اکنون نیز تمرینات سخت و نفس گیری را دنبال می نمایند اما متاسفانه سردی هوا تا حدودی شرایط تمرین را سخت نموده و احتمال مصدمیت را نیز افزایش داده است.

وی گفت: در حال حاضر تنها مشکل تیم ملی مصدومیت محسن اسکندری است اما کوشش می کنیم وی در کنار سایر نفرات با آمادگی حداکثری راهی این رویداد مهم جهانی گردد.

ریاحی در خصوص تعداد کشورهای شرکت نماینده و قدرت های برتر این رشته گفت: بر اساس آخرین اطلاعات بیش از 30 کشور جهان راهی مالزی خواهند شد تا از اعتبار و حیثیت خود دفاع نمایند. اما پیش بینی ما این است کشورهایی از جمله تایلند، مالزی، آمریکا، ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، برزیل، روسیه، انگلستان و چند کشور دیگر سکوهای قهرمانی را نشانه رفته باشند.

وی تاکید نمود: این آخرین مسابقه رسمی در سال 2015 خواهد بود و طبیعی است که تمام قدرت های مطرح این رشته خود را به مالزی برسانند تا برای کسب عنوان نخست با هم به رقابت بپردازنند اما همانطور که گفتم می رویم تا شایستگی ها و توانمندی ورزشکاران ایران را به اثبات برسانیم.

تیم ملی اسکیت این لاین استانت ایران 24 آذرماه راهی مسابقات جهانی مالزی خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13432

به "ترکیب تیم ملی اسکیت این لاین استانت برای مسابقات جهانی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم ملی اسکیت این لاین استانت برای مسابقات جهانی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید