تشکر گرشاسبی از پرسپولیسی ها: درود بر شرف تان

به گزارش شیوا مارکت، در میان نداشته ها با بزرگترین دارایی تان که همانا غیرت و اراده و درایت پرسپولیسی بود، چرخ روزگار را به کُرنش واداشتید و در سخت ترین شرایط از نام و صندلی بلند و بزرگ پرسپولیس دفاع کردید.

تشکر گرشاسبی از پرسپولیسی ها: درود بر شرف تان

به گزارش خبرنگاران ، پیروزی در خانه ماشین سازی را مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پیغامی به برانکو و شاگردانش تبریک گفت و از آنها تشکر کرد.

در پیغام حمیدرضا گرشاسبی می خوانیم: درود به شرف شما مربیان، بازیکنان و عوامل تیم که با همه دشواری ها، محرومیت ها، تنگناها و آسیب دیدگی ها از مبارزه برای سربلندی پرسپولیس و نبرد جانانه برای کسب پیروزی دست نمی کشید. شما این بار هم در میان نداشته ها با بزرگترین دارایی تان که همانا غیرت و اراده و درایت پرسپولیسی بود، چرخ روزگار را به کُرنش واداشتید و در سخت ترین شرایط از نام و صندلی بلند و بزرگ پرسپولیس دفاع کردید. جوان های تیم نشان دادند که چون بزرگان آماده اند تا جانفشانی نمایند و پیروزی شگفت انگیزتان پیش از گل پیروزی، هنگامی به نمایش درآمد که وحدت و مودت الهام بخش شما برای رسیدن به هدفی که داشتید هر قلبی را تسخیر می کرد و هر زبانی را به تحسین وا می داشت. پرسپولیس افتخار، پیروزی و حماسه را بیش از هر تیم دیگری در فوتبال ایران به خود دیده اما آنچه این روزها رقم می زنید از جنس دیگری است. به راستی که شهامت، جوانمردی و عشق در فوتبال را معنای تازه ای بخشیده اید. در میان نمایش احساس برانگیزتان، صد افسوس بر ما بود از اینکه علیرضا بیرانوند با چنین افتخار آفرینی هایی در پرسپولیس، آسیا و جام جهانی از کورس برترین ها کنار گذاشته می گردد. چنین بی عدالتی هایی بزرگ مردان پرسپولیس را از مسیر پیشرفت خارج نخواهد کرد که هر یک از شما قهرمانانی به یادماندنی خواهید بود.

2 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2277

به "تشکر گرشاسبی از پرسپولیسی ها: درود بر شرف تان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر گرشاسبی از پرسپولیسی ها: درود بر شرف تان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید