تعبیر بیل کلینتون از کاخ سفیدِ ترامپ

به گزارش شیوا مارکت، ایرنا نوشت: بیل کلینتون رئیس جمهوری پیشین آمریکا با انتقاد شدید از سوء مدیریت دونالد ترامپ در مهار شیوع ویروس کرونا گفت: ترامپ در رسیدگی به این همه گیری به جای استفاده از اتاق بیضی (دفتر کار رئیس جمهوری آمریکا) به عنوان ستاد فرماندهی، آن را به کانون توفان تبدیل کرد.

تعبیر بیل کلینتون از کاخ سفیدِ ترامپ

تارنمای نشریه آمریکایی هیل نوشت: کلینتون روز سه شنبه ترامپ را به انتشار اطلاعات غلط در روزهای نخست شیوع ویروس متهم کرد که نتیجه آن این بود که آمریکا با شدت و وخامت بیشتری از این همه گیری آسیب ببیند.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا در دومین شب گردهمایی ملی حزب دموکرات که به صورت مجازی برگزار گردید از منزل خود در نیویورک گفت: سیاست های ترامپ باعث هرج و مرج بیشتر شده است.

کلینتون اضافه نمود: ترامپ ابتدا گفت که شیوع ویروس تحت کنترل است و به زودی از دست آن خلاص می شویم. وقتی این اتفاق رخ نداد هر روز در تلویزیون ظاهر شد و به رجزخوانی درباره کار بزرگی که انجام داده پرداخت در هر حالی که دانشمندان ما منتظر بودند تا اطلاعات مهم را به ما بدهند. وقتی درباره توصیه هایی که دانشمندان به او می کردند دروغ نمی گفت، آنها را نادیده می گرفت. فقط وقتی شیوع ویروس در چند ایالات به حد انفجار رسید ترامپ از مردم خواست ماسک استفاده نمایند. تا آن زمان بسیاری جان خود را از دست داده بودند.... آیا باید این جهت طی می شد؟ نه. کووید بیشتر از آنچه که باید به ما لطمه زد.

ستاد انتخاباتی ترامپ در واکنش به این اظهارات، حزب دموکرات را مورد هجمه قرار داد و حضور کلینتون در این گردهمایی را خیانت به جنبش من هم همین طور یا من هم/me too توصیف کرد.

مونیکا لوینسکی کاراموز کاخ سفید وقتی فقط 20 سال داشت در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون وارد رابطه با او شد ولی او اکنون آن را مصداق سوء استفاده از قدرت و آنچه بر او گذشته را نزدیک به تعریف جنبش من هم همین طور قلمداد می نماید. جنبش من هم همین طور در قالب هشتگ، اکتبر 2017 در رسانه های اجتماعی گسترش پیدا کرد و بارها به اشتراک گذاشته شد. این هشتگ برای نشان دادن شیوع گستردهٔ تجاوز و آزار جنسی، به ویژه در محیط کار و محکوم کردن آن مورد استفاده نهاده شد.

کمیته ملی جمهوریخواهان همچنین به اظهارات کلینتون و حضور او در گردهمایی ملی حزب دموکرات با اشاره به حمایت او از توافقات تجاری که باعث آسیب به کارگران آمریکایی و خارج کردن مشاغل از آمریکا شد، واکنش نشان داده است.

اظهارات کلینتون در شبی که دموکرات ها رسما جو بایدن را به عنوان نامزد خود در انتخابات 2020 معرفی کردند، مطرح شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر 2020 برابر با 13 آبان 99 برای انتخاب پنجاه و نهمین رئیس جمهوری آمریکا و معاون او برگزار می گردد.

310 310

مجله آزمون اول: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22476

به "تعبیر بیل کلینتون از کاخ سفیدِ ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر بیل کلینتون از کاخ سفیدِ ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید