کوشش مک کانل برای اتحاد جمهوریخواهان در آستانه انتخابات نوامبر

به گزارش شیوا مارکت، در حالی که اختلافات بین سناتورهای جمهوریخواه و ترامپ در آستانه انتخابات نوامبر به شدت رو به افزایش است ولی رهبر جمهوریخواهان سنا کوشش می نمایند تا اعضای این حزب را همچنان متحد نگه دارد.

کوشش مک کانل برای اتحاد جمهوریخواهان در آستانه انتخابات نوامبر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، میچ مک کانل رهبر بیشتریت مجلس سنا میخواهد اعضای این حزب را در آستانه انتخابات نوامبر متحد کند، هر چند اختلافات بین سناتورهای جمهوریخواه و دونالد ترامپ به شدت افزایش یافته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش مک کانل اکنون در دو جبهه باید سناتورهای جمهوریخواه را در برابر دموکرات ها متحد کند: نخست لایحه یاری اقتصادی ویروس کرونا و دیگری رای دادن به امی بارت نامزد مورد نظر ترامپ برای دیوان عالی آمریکا.

این در حالی است که بیشتر نظرسنجی ها نشانگر پیشتازی جو بایدن نامزد دموکرات نسبت به ترامپ است. جمهوریخواهان به شدت نگران از دست دادن کرسی های مجلس سنا در انتخابات آینده نیز هستند.

ناامیدی و دلسرد شدن نسبت به اقدامات و سیاست های ترامپ، به سرعت اعضای حزب جمهوریخواه را دچار تفرقه و دو دستگی نموده و این احتمال هر لحظه بیشتر می گردد که جمهوریخواهان هم کاخ سفید و هم بیشتریت سنا را از دست بدهند.

ولی ترامپ دوشنبه بار دیگر از یک اختلاف عمیق دیگر بین خودش و سناتورهای جمهوریخواه پرده برداشت و آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا را یک فاجعه ارزیابی و توصیف کرد و گفت: مردم از صحبت های این احمق ها خسته شده اند.

این اظهارات با واکنش تند بعضی سناتورهای جمهوریخواه روبرو شده است. لامار آلکساندر سناتور جمهوریخواه تنسی در این باره گفت: فائوچی یکی از قابل احترام ترین کارکنان بخش دولتی و عمومی آمریکا است. اگر مردم آمریکا بیشتر به توصیه ها و نصیحت های وی گوش می کردند، موارد ابتلا به ویروس کرونا کمتر می شد.

این در حالی است که یکی از مهمترین علل کاهش شدید محبوبیت ترامپ در نظرسنجی های انتخاباتی، عملکرد ضعیف وی برای مدیریت این بحران بوده است.

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24344

به "کوشش مک کانل برای اتحاد جمهوریخواهان در آستانه انتخابات نوامبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مک کانل برای اتحاد جمهوریخواهان در آستانه انتخابات نوامبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید