توییتر هشتگ ویژه ای برای پاسخ های سیاستمداران به کرونا ایجاد کرد

به گزارش شیوا مارکت، هشتگ جدید توییتر به سیاستمداران اجازه می دهد تا به وسیله توییتر به سؤالات COVID-19 پاسخ دهند. امروز فرمانداران بیش از ده منطقه ایالات متحده به طرح توییتر پیوستند.

توییتر هشتگ ویژه ای برای پاسخ های سیاستمداران به کرونا ایجاد کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه بهترین منبع برای آنالیز شرایط شیوع کرونا، آنالیز اطلاعات وب سایت سازمان جهانی بهداشت است، اما توییتر فرایند هایی را نیز برای پوشش دهی سریع خبر های کرونا راه اندازی نموده است.

توییتر دو رویداد دیجیتالی را این هفته و در اوج بحران کورنا ویروس اعلام نموده است که در آن سیاستمداران بیش از دوجین دولت آمریکا شرکت خواهند کرد. این رویداد ها از یک سو توجه شهفرایندان و از یک سو توجه سیاستمداران را به خود جلب می نماید و در نهایت ین دو گروه را به یکدیگر متصل می نماید.

رویداد #AsktheGov در تاریخ 2 آوریل اجرا می گردد و رویداد #AsktheMayor در 3 آوریل اجرا می گردد. در این فرمانداران ایالت های رود آیلند، ویرجینیا، کالیفرنیا، مریلند، آرکانزاس، میشیگان، آلاباما، میسوری، نیومکزیکو، واشنگتن، نیوجرسی، اوهایو، نیوهمپشایر، ایلینویز در این طرح شرکت دارند.

بسیاری از شبکه های اجتماعی برای مهار کرونا در طرح های مختلفی مشارکت نموده اند که توییتر نیز یکی از همین شبکه ها محسوب می گردد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18138

به "توییتر هشتگ ویژه ای برای پاسخ های سیاستمداران به کرونا ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر هشتگ ویژه ای برای پاسخ های سیاستمداران به کرونا ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید