تیم ملی فوتبال هفت نفره راهی کیش می گردد

به گزارش شیوا مارکت، تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که برای نخستین بار به میزبانی ایران برگزار می گردد، عازم کیش می گردد.

تیم ملی فوتبال هفت نفره راهی کیش می گردد

مصطفی الهی نسب در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری آخرین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره در جزیره کیش اظهار کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که برای نخستین بار به میزبانی ایران در جزیزه کیش برگزار می گردد، تیم ملی فوتبال هفت نفره برای برپایی هفتمین و آخرین اردوی آماده سازی خود 26 آبان راهی کیش می گردد.

وی گفت: مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از دوم آذر با حضور تیم های استرالیا، کره جنوبی، تایلند و اردن در کیش برگزار می گردد و تا نهم آذر ادامه خواهد داشت. چون در سرانجام این رقابت ها تیم قهرمان مجوز حضور در مسابقات جهانی 2019 را کسب خواهد نمود سعی داریم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم تا به این موفقیت دست پیدا کنیم.

الهی نسب درباره وضعیت بازیکنان تیم ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تمام بازیکنان در شرایط بسیار خوبی بسر می برند و مشکل خاصی از نظر آسیب دیدگی نداریم. هرچند در این رقابت ها استرالیا رقیب اصلی ماست، اما با آمادگی بالایی که فوتبالیست های ما دارند تنها برای قهرمانی در این مسابقات حاضر خواهیم شد.

رییس انجمن فوتبال هفت نفره در سرانجام پیرامون این پرسش که آیا در برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال هفت نفره با مشکل خاصی روبرو بودید یا خیر؟ توضیح داد: خوشبختانه در برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال هفت نفره مشکل خاصی نداشتیم و 6 اردوی پیش بینی شده طبق برنامه اجرا شد. تنها مشکل تامین معاش بازیکنان بود که هنوز فدراسیون جانبازان و معلولان به تعهدات خود دراین زمینه عمل نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1690

به "تیم ملی فوتبال هفت نفره راهی کیش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال هفت نفره راهی کیش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید