جام حذفی تنیس، چهره 4 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معین شد

به گزارش شیوا مارکت، ادامه برگزاری مسابقات تنیس جام حذفی تنیس باشگاه ها و دسته های آزاد کشور، تیم های حاضر برای راه یافتن به مرحله یک چهارم با هم مسابقه دادند.

جام حذفی تنیس، چهره 4 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه ها و دسته های آزاد کشور در دهکده ورزشی چهار باغ برگزار گردید.

در نخستین بازی تیم ول سرویز با نتیجه 2 بر صفر هیئت تنیس کرمان را شکست داد، در ادامه آموزشگاه تنیس مهذب نیا با نتیجه 2 بر یک بومرنگ را مغلوب کرد، بیمه حکمت صبا با نتیجه 2 بر صفر مقابل آموزشگاه تنیس مهذب نیا به رجحان رسید و شهید شرافتی با همین نتیجه مقابل آموزشگاه تنیس طاهری باخت.

به این ترتیب با سرانجام یافتن روز نخست بازی ها، تیم های ول سرویز، بیمه حکمت صبا، آموزشگاه تنیس اکبر طاهری و آموزشگاه تنیس مهذب نیا به عنوان چهار تیم یک چهارم نهایی معرفی شدند.

در سایر ملاقاتهای مرحله یک هشتم نهایی، توسعه امین دارو به مصاف بلومبرگ البرز می رود، پارک آبی اوشن با آموزشگاه تنیس مومن زاده ملاقات می نماید، آبشار اصفهان با عقاب نهاجا مسابقه می دهد و رستوران هیوده الف به مصاف آموزشگاه تنیس مهذب نیا خواهد رفت.

رقابت های تنیس جام حذفی (98-99) از تاریخ 24 لغایت 28 شهریور ماه با حضور 16 تیم به جامانده در دهکده ورزشی چهار باغ کرج برگزار می گردد.

یادآور می گردد؛ سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است و آرمین آزادپور، حسامالدین ایوبی، اردلان عبدالحسین زاده، احسان رحیمی و مجید گلچین به عنوان داور در این مسابقات حضور دارند.

طفره: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23471

به "جام حذفی تنیس، چهره 4 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی تنیس، چهره 4 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید