جزئیات قرعه کشی سومین فروش فوق العاده ایران خودرو

به گزارش شیوا مارکت، ایران خودرو هایی برای این فروش فوق العاده سمند LX، پژو 206 تیپ 5، پژو 206 صندوق دار، پارس بنزینی و پژو 405 SLX را از میان محصولات حاضر در سبد محصولاتی خود انتخاب نموده اند.

جزئیات قرعه کشی سومین فروش فوق العاده ایران خودرو

به گزارش اقتصادنیوز، مشتریان منتخب در این طرح تا روز پنج شنبه این هفته، 27 شهریورماه فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام نمایند. چنانچه منتخبان اعلام شده در انتها مهلت معین شده وجه مورد نظر را واریز ننمایند با نفرات حاضر در فهرست ذخیره ها جایگزین خواهند شد.

اگر ثبت نام نمایندگان تمایل داشته باشند می توانند مراسم قرعه کشی را به وسیله صفحه رسمی اطلاع رسانی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial به صورت زنده تماشا نمایند.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهاد های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین بخش فروش ایران خودرو به وسیله سامانه پیغام کوتاه این شرکت به شماره 300096440 منتخبان طرح فروش یاد شده را آگاه خواهد نمود.

قیمت محصولات عرضه شده در سومین فروش فوق العاده

از آنجایی که این طرح فروش به صورت فروش فوق العاده برگزار می گردد قیمت های اعلامی برای خودرو های عرضه شده به قطعی است و منتخبان تا 5 شنبه این هفته (27 شهریور) فرصت دارند وجه درخواست شده برای خودروی انتخابی به حساب ایران خودرو واریز نمایند.

براساس اعلام این خودروساز منتخبان برای سمند LX باید مبلغ 93 میلیون و 605 هزار و 300 تومان پرداخت نمایند. متقاضیان نهایی پژو 206 تیپ 5 نیز باید مبلغ 101 میلیون و 465 هزار و 500 تومان را به حساب غول آبی جاده مخصوص واریز نمایند.

پژو 206 صندوق داربا مبلغ 104 میلیون و 797 هزار و 700 تومان در دسترس منتخبان واقع شده است.

پژو پارس بنزینی با مبلغ 97 میلیون و 746 هزار و 400 تومان و پژو 405 SLX با مبلغ 85 میلیون و 562 هزار و 800 تومان در این طرح فروش عرضه شده است.

در حالی این قیمت ها برای محصولات عرضه شده در سومین فروش فوق العاده از سوی ایران خودرویی ها اعلام شده است که نگاهی به قیمت های بازار نشان می دهد این محصولات قیمتی به مراتب بیشتر از قیمت های اعلامی از سوی این خودروساز دارند.

در شرایطی که خبر می رسد قیمت خودرو ها در بازار تا حدی تعدیل شده و در راستا کاهشی قرار گرفته است، اما قیمت پژو 206 تیپ 5 تا رقم 240 میلیون تومان و قیمت پژو 206 صندوقدار نیز تا رقم 238 میلیون تومان بالا رفته بود.

قیمت پژو پارس نیز تا 197 میلیون تومان در بازار قد کشید.

آنالیز بازار سمند LX هم نشان می دهد این خودرو که به عنوان مدل پایه سمند در بازار حضور دارد رشد قیمت تا 173 میلیون تومان را نیز تجربه کرد.

پژو 405 SLX نیز طمع قیمت 185 میلیون تومانی را نیز چشید؛ بنابراین کسانی که فردا اسمشان از گرونه قرعه کشی خارج گردد این امکان را دارند که از سود خوبی بهرمند شوند.

چه تعداد خودرو در این طرح فروش ارائه شده است

ایران خودرویی ها تعداد خودروی عرضه شده در این طرح فروش را به طور شفاف اعلام نکرده اند، اما نگاهی به دو طرح فروش فوق العاده این خودروساز که همزمان با عید فطر و دهه اول مرداد ماه امسال برگزار گردید نشان می دهد تعداد خودرویی عرضه شده در سومین طرح فروش فوق العاده باید نزدیک به دو طرح قبلی باشد.

ایران خودرویی ها در طرح اولین فروش فوق العاده خود که همزمان باید عید فطر برگزار گردید 15 هزار دستگاه خودرو و در دومین فروش فوق العاده خود نیز که در دهه اول مرداد امسال برگزار گردید 14 هزار دستگاه خودرو عرضه کرد.

محصولات عرضه شده در سومین فروش فوق العاده چه رنگی هستند

منتخبان سومین طرح فروش چه نگ هایی را می توانند برای خودرو های خود انتخاب نمایند.

منتخبان نهایی سمند LX می توانند این خودرو را با رنگ های سفید، خاکستری متالیک و مشکی متالیک از خودروساز تحویل بگیرند.

پژو 206 تیپ 5 نیز با رنگ های سفید، خاکستری متالیک، مشکی متالیک و قرمز متالیک در دسترس منتخبان واقع شده است.

ایران خودرویی ها پژو 206 صندوق دار را با رنگ های سفید، خاکستری متالیک و گیلاسی متالیک در این طرح فروش ارائه داه اند.

پارس بنزینی نیز با رنگ های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک در سومین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو حاضر است.

پژو 405 SLX با رنگ های سفید و خاکستری متالیک نیز عرضه شده است؛ بنابراین در میان محصولات یاد شده پژو 405 SLX کمترین تنوع رنگ دارد و به از آن پژو 206 صندوقدار و سمند به این لحاظ در صندلی دوم واقع شده است.

دو محصول دیگر نیز هر یک با 4 رنگ در سومین طرح فروش فوق العاده حاضر هستند.

تحویل خودرو ها چه زمانی خواهد بود؟

ایران خودرو همانند دو طرح فروش فوق العاده گذشته خود حداکثر باید محصولات عرضه شده را تا سه ماه پس از نهایی کردن فرآیند خرید توسط منتخبان در اختیار آنان قرار دهد.

چنانچه ایران خودرو نتواند این در مهلت زمانی معین شده نسبت به تحویل خودرو ها اقدام کند باید برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه)، جریمه تأخیر به صورت روز شمار محاسبه و به حساب منتخبان واریز کند.

همچنین سند خودرو های عرضه شده در این طرح فروش نیز همانند دو طرح فروش فوق العاده گذشته ایران خودرو تا یک سال بعد از تحویل در رهن این خودروسا باقی می ماند.

بعد گذشت یک سال منتخبان موظفند 1 میلیون تومانی را که از وجه خودرو باقی مانده و پرداخت نکرده اند را پرداخت نمایند تا سند خودرو آزاد گردد.

در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تأخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق می گیرد.

مجله بهسان: مجله پزشکی و سلامت همراه با مقالات علمی

منبع: فرارو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23330

به "جزئیات قرعه کشی سومین فروش فوق العاده ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قرعه کشی سومین فروش فوق العاده ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید