حضور فرهاد مجیدی در جلسه چهارساعته هیات مدیره باشگاه استقلال

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز دوشنبه با حضور تمامی اعضا در محل این باشگاه برگزار گردید.

حضور فرهاد مجیدی در جلسه چهارساعته هیات مدیره باشگاه استقلال

در این جلسه آقایان پرویز مظلومی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی، محمد مؤمنی و مصطفی آجورلو حضور داشتند.

مهمان ویژه این جلسه هم فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال بود که جهت آنالیز مسائل مختلف به تیم بزرگسالان استقلال در این جلسه حضور یافته بود.

در ابتدای این جلسه که چیزی حدود 4 ساعت به طول انجامید، مصطفی آجورلو اظهار کرد: 30 میلیون طرفدار استقلال انتظار دارند تا ما با تصمیماتمان مسائل را حل کنیم ان شاءالله که کشتی استقلال با این هیئت مدیره و کادر فنی به ساحل امن برسد. من از آقای مظلومی خواستم به اسم پیشکسوت و سرمایه باشگاه استقلال در بالای جلسه بنشینند و بزرگی نمایند. از برادران عزیزم آقایان عبداللهی و افضلی و مؤمنی که پذیرفتند تا به عضویت هیئت مدیره استقلال درآیند هم ممنونم. از آقای مجیدی هم تشکر کنم که در این جلسه حضور یافتند. ایشان همه زندگی اش استقلال است و منتظریم مانند دوران بازیگری که گل های زیادی را به ثمر رساند در این فصل یک گل بزرگ بزند.

در ادامه این جلسه پرویز مظلومی اظهار کرد: خوشحالم که در یک هیئت مدیره یک دست زیر پرچم استقلال حضور دارم و مطمئناً تا آخرین لحظه از تیم و سرمربی خود حمایت می کنیم. تغییرات فعلی را به فال نیک می گیرم و باید بگویم که من فکر می کنم تیم استقلال آینده دار است چون این تیم را از نزدیک دیده ام.

مهدی افضلی دیگر عضو هیئت مدیره استقلال هم در این جلسه صحبت کرد و گفت: امیدوارم با مشارکت، مشورت و یک کار کارشناسی بتوانیم شرایط استقلال را بهتر کنیم. امیدوارم در حوزه فرهنگی ورزشی هم بتوانیم کار ویژه ای بکنیم. من از باشگاه رم و بارسلونا تماشا نموده ام و در آنجا دیدم که علاوه بر تشکیلات اداری و فنی، این دو باشگاه برنامه های هنری بسیار خوبی هم داشتند و امیدوارم بتوانیم این کار را در استقلال هم عملیاتی کنیم.

مجتبی عبدالهی دیگر عضو هیئت مدیره استقلال در ابتدای این جلسه گفت: ما در ایران قهرمان زیاد داریم و پهلوان کم داریم. باید سعی کنیم روحیه ایثار، همراهی و پهلوانی را در استقلال پرورش دهیم. این کار را باید با کوشش زیادی انجام دهیم و منظره دقیقی را به صورت روز تعداد برای باشگاه استقلال تدوین کنیم. باید با از خودگذشتگی کار کنیم تا مردم در همه ابعاد تحولات را ببینند.

محمد مؤمنی هم در این جلسه دقایقی صحبت کرد. او در اظهاراتش گفت: سال جاری سال سختی است و طرفداران انتظار دارند تا مسائل رفع گردد و به موفقیت برسیم. امیدوارم با کوشش و آرامش بتوانیم رضایت طرفداران را جلب کنیم. موفقیت دور از انتظار نیست و می گردد با کوشش این رضایت را جذب کرد.

بعلاوه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که در این جلسه حاضر بود در ابتدای صحبت هایش گفت: از اینکه امروز در این جلسه حاضر هستم خوشحالم. از زمانی که آقای آجورلو مدیرعامل شده اند آرامش و امید به سمت تیم ما آمده است. برای من در استقلال ملاک، شخصیت، انضباط و سپس قهرمانی است. به بازیکنانم هم گفته ام که طرفداران از ما توقع قهرمانی دارند و باید همه کوشش خود را در این رابطه به کار بگیریم. با آمدن آقای آجورلو به لحاظ بحث تدارکات در تمرین تغییرات مثبتی رقم خورده و امیدواریم بهتر هم بگردد. در حال حاضر مشکل ما زمین تمرین است که امیدوارم این مشکل هم حل گردد.

در ادامه این جلسه مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال گزارشی در مورد اسپانسر فعلی باشگاه، راه های درآمدزایی و اقدامات اجرا شده در مورد اسپانسرینگ را به اعضای هیئت مدیره استقلال ارائه کرد و بعلاوه گزارشی در مورد مسائل حقوقی و قضائی باشگاه استقلال را در این جلسه مطرح نمود. در ادامه اعضا در مورد بدهی های باشگاه استقلال و مسائل موجود با یکدیگر بحث و گفتگو کردند.

بعلاوه با نظر اعضا و در جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو به اسم رئیس هیئت مدیره، مجتبی عبداللهی به اسم نایب رئیس و محمد مؤمنی به اسم دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29649

به "حضور فرهاد مجیدی در جلسه چهارساعته هیات مدیره باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فرهاد مجیدی در جلسه چهارساعته هیات مدیره باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید