خبرنگاران امیرآبادی: باید به فکری و استقلال تحت هدایتش فرصت بدهیم

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- بازیکن اسبق استقلال گفت: باید به محمود فکری فرصت بدهیم و شکیبا باشیم. بازیکنان زیادی مصدوم شدند. متأسفانه صبر طرفداران ما کم است.

خبرنگاران امیرآبادی: باید به فکری و استقلال تحت هدایتش فرصت بدهیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی امیرآبادی در حاشیه مراسم بزرگداشت پیشکسوتان فقید سرخابی گفت: باعث افتخار است که به نمایندگی از پیشکسوتان استقلال اینجا هستم. خیلی خوشحالم که خیابانی به نام ناصر حجازی، منصور پورحیدری و جعفر کاشانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: امروز امثال ناصر حجازی در فوتبال ایران کم شده است و امیدوارم تا وقتی پیشکسوتان مان زنده هستند قدرشان را بدانند و اینطور نباشد که وقتی می فرایند بخواهند کارهایی را برای این بزرگواران انجام بدهند. امیدوارم تمام باشگاه ها کمیته پیشکسوتان داشته باشند و آنان را به تمرینات دعوت نمایند.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به اینکه استقلال تا الان خوب نتیجه گرفته اما طرفداران برد می خواهند، اضافه کرد: اوایل فصل سرمربیگری شفر، امتیازات خیلی کمتر از امتیازات محمود فکری بود. امتیازات استراماچونی هم خیلی کمتر بود اما متأسفانه صفحات مجازی فشار می آورند که تیم فکری خوب بازی نمی کند. تیم او سریع وارد لیگ شده است و وقتی هفته اول فکری برد انتظارات بالا رفت. امیدوارم بعد از این چند سالی که به استقلال ظلم شد سال جاری نتایج خوبی بگیرد.

وی یادآور شد: باید به محمود فکری فرصت داد. بازیکنان زیادی مصدوم شدند. باید صبر داشته باشیم که متأسفانه صبر طرفداران ما مقداری کم است. به نظرم امتیاز واجب تر است. هر تیمی امتیاز بگیرد به صدر جدول می رود. الان فکری هم بالای جدول بوده و چیز زیادی را از دست نداده است. بعضی عنوان کردند که پرسپولیس دو بازی نکرده یا تیم دیگری بازی معوقه دارد، اما باید بدانیم که تازه اول فصل است و تیم های وسط جدول اختلاف امتیاز زیادی با بالای جدول ندارند.

امیرآبادی ادامه داد: باید به فکری امیدوار باشیم. چرا فقط باید به خارجی ها بسنده کنیم و وقتی به مربیان ایرانی می رسیم و وقتی در هفته های اول نتیجه نمی گیرند می گوییم او را عوض کنید و مربی دیگری بیاورید؟ صبر کنیم و مثل استراماچونی فرصت بدهیم تا مربی ایرانی هم بتواند تیمش را جمع و جور کند. مصدومان هم برسند و با یک تیم کامل وارد مسابقات شوند.

وی جوسازی برای ملاقات لیگ قهرمانان آسیا را کار قشنگی نداست و یادآور شد: اگر پرسپولیس باخته نباید در صفحات مجازی کری خوانی ها، حرف ها و بحث و جدل ها مطرح گردد. چرا مثل قدیم نباشد؟ چرا همه چیز را به صفحات مجازی می کشیم؟ یک بازی بوده و تمام شده است و جوانمردی می ماند. ناصر حجازی را پرسپولیسی ها هم دوست داشتند همین طور که استقلالی ها علی پروین را دوست دارند.

بازیکن اسبق استقلال توضیح داد: فکری کادرپزشکی قبلی را نباید از دست می داد؛ کافی است به کادر پزشکی فعلی نگاهی بیاندازید؛ بازیکن می رسد، دو هفته دیگر مصدوم می گردد. معلوم است که از نظر تغذیه و پزشکی خیلی خوب به آن ها رسیدگی نمی گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26529

به "خبرنگاران امیرآبادی: باید به فکری و استقلال تحت هدایتش فرصت بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امیرآبادی: باید به فکری و استقلال تحت هدایتش فرصت بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید