خبرنگاران روایتی مستند از حضور پرسپولیس در فینال باشگاه های آسیا

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- مستند سینمایی عشقِ پرسپولیس که روایتی از حضور پرسپولیس در فینال جام باشگاه های آسیا است به مرحله تدوین رسید.

خبرنگاران روایتی مستند از حضور پرسپولیس در فینال باشگاه های آسیا

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، مستند سینمایی عشقِ پرسپولیس بعد از یک فرایند در برنامه ریزی، هماهنگی برای تولید و تصویربرداری به مرحله تدوین و صداگذاری رسید. این مستند سینمایی که از سال 97 کلید خورده است بعد از فراز و نشیب های فراوان به مراحل نهایی رسیده است.

مرتضی اسماعیلی کارگردان عشقِ پرسپولیس در این باره گفت: یک پرسپولیسی در هر شرایطی پرسپولیسی می ماند و چه با برد و باخت و چه با تساوی کنار تیمش می ماند. این فیلم به بهانه فینال باشگاه های آسیا در ورزشگاه آزادی در سال 2018 ساخته شده است.

وی با تاکید بر تجربه هیجان انگیز و ارتباط مستقیم با جامعه هوادار پرسپولیس برای تولید این فیلم درباره مشاهداتش از طرفداران پرسپولیس، بیان نمود: این تیم بزرگ طرفدارانی دارد که چه با قهرمانی و یا نائب قهرمانی تیمشون سربلند هستند و به آن افتخار می کنند و هواداری و عشق به این تیم را رسالت و هویت خود می دانند.

این مستند ساز یادآور شد: بهانه دیگر تولید این پروژه، پرداختن به یکی از رویدادهای مهم ورزشی بعد از انقلاب اسلامی در کشورمان ایران است؛ فینال باشگاه های آسیا، روشن شدن مشعل ورزشگاه و اولین حضور رسمی بانوان در یک مسابقه مهم، همگی می تواند انگیزه ای باشد برای ساخت عشقِ پرسپولیس.

مستند سینمایی عشقِ پرسپولیس بعد از پایان تصویربرداری در حال حاضر در مرحله تدوین است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27197

به "خبرنگاران روایتی مستند از حضور پرسپولیس در فینال باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روایتی مستند از حضور پرسپولیس در فینال باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید