خبرنگاران شجاع خلیل زاده هم راه مهدی ترابی را پیش گرفت

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هم مانند مهدی ترابی قراردادش را با سرخپوشان فسخ نموده اما مسوولان باشگاه همچنان امیدوارند تا بتوانند این بازیکن را حفظ نمایند.

خبرنگاران شجاع خلیل زاده هم راه مهدی ترابی را پیش گرفت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنانی بود که بحث ادامه همکاری اش با پرسپولیس در ابهام نهاده شده بود. پس از بازگشت کاروان سرخپوشان از قطر، خلیل زاده به اردوی تیم ملی دعوت شد اما او پیش از اردوی تیم ملی با حضور در سازمان لیگ در تاریخ 14 مهرماه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد.

همزمان رسانه های قطری خبر از حضور خلیل زاده در لیگ ستارگان را منتشر کردند. با این حال هنوز مسوولان پرسپولیس امیدوار هستند تا بتوانند این مدافع ملی پوش را حفظ نمایند.

خلیل زاده در حالی اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود کرد که هنوز یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود. از طرفی دیگر در قرارداد وی ذکر شده است در صورت جدایی این بازیکن، بند فسخ 400 هزار یورویی به باشگاه تعلق می گیرد اما با فسخ یکطرفه قرارداد، دریافت این بند نیز در ابهام نهاده شد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس فصل گذشته نیز چنین شرایطی را با مهدی ترابی تجربه کرد. این بازیکن هم در شرایطی که با سرخپوشان قرارداد داشت، اقدام به فسخ یکطرفه کرد و به تیم العربی قطر پیوست. آن هم در حالی که در قرارداد وی ذکر شده بود که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، 35 درصد قرارداد وی به پرسپولیس تعلق می گیرد.

البته باشگاه پرسپولیس می توانست با عمل کردن به تعهدات خود در قبال بازیکنان، جلوی فسخ قرارداد آنها را بگیرد چرا که اگر خود بازیکن هم قصد جدایی داشت، دریافت بند فسخ این 2 بازیکن می توانست گره از مسائل باشگاه بگشاید آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به شدت به خاطر پرداخت مطالبات برانکو از نظر اقتصادی تحت فشار است.

بانو هما: مجله کدبانوی خانه و خانواده

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24244

به "خبرنگاران شجاع خلیل زاده هم راه مهدی ترابی را پیش گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شجاع خلیل زاده هم راه مهدی ترابی را پیش گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید