خبرنگاران مهلت ارسال فهرست معاملات زمستان 98 تمدید شد

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- مهلت ارسال فهرست معاملات فصلی دوره زمستان 98 و بهار 99 اشخاص مشمول به علت شیوع کرونا به ترتیب تا 15 تیرماه و 15 مهر سال جاری تمدید شد.

خبرنگاران مهلت ارسال فهرست معاملات زمستان 98 تمدید شد

به گزارش سازمان امور مالیاتی، معاون درآمدهای مالیاتی این سازمان، بخشنامه تمدید این مهلت ها را شبکه مالیاتی کشور ابلاغ کرد.

محمد مسیحی با اشاره به پیشنهادرئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به وزارت امور مالی و دارایی، مبنی بر تمدید مهلت ارسال فهرست معاملات فصلی دوره زمستان 98 و بهار 99 اشخاص مشمول، به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت طرح فاصله گذاری و همچنین لزوم حمایت از فعالان مالی در این شرایط خاص، گفت: پیشنهاد این سازمان در نهایت مورد موافقت فرهاد دژپسند، وزیر امور مالی و دارایی نهاده شد و جهت اجرا به این سازمان ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس قانون، اشخاص مشمول ارسال فهرست معاملات مکلفند فهرست معاملات خود را در مقاطع سه ماهه(فصلی) تهیه و تا یک ماه و نیم پس از سرانجام هر فصل به صورت الکترونیکی به وسیله درگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور برای سامانه معاملات ارسال نمایند.

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19552

به "خبرنگاران مهلت ارسال فهرست معاملات زمستان 98 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ارسال فهرست معاملات زمستان 98 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید