خبرنگاران 500 نیروی جوان به حوزه امداد و نجات هلال احمر گیلان افزوده می شوند

به گزارش شیوا مارکت، رشت - خبرنگاران - مدیرعامل هلال احمر گیلان از قرارگرفتن 500 نفر از جوانان این جمعیت در امداد و نجات و خدمات رسانی در این حوزه با برگزاری مراسم تحلیف اطلاع داد.

خبرنگاران 500 نیروی جوان به حوزه امداد و نجات هلال احمر گیلان افزوده می شوند

سیاوش غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با تحلیف 500 جوان به عنوان امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر کشور در چهارهم آبان ماه جاری این تعداد در اختیار حوزه امداد و نجات قرار گرفته و در این بخش خدمات رسانی خواهند کرد.

وی گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده جوانان جمعیت هلال احمر گیلان پس از گذراندن دوره های آموزش تخصصی امداد و نجات، به عنوان امدادگر برای پوشش امدادی حوادث با حوزه معاونت امداد و نجات به صورت داوطلبانه همکاری خواهند کرد.

غلامی با اشاره به تفاهمنامه بین سازمان جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر مبنی بر استفاده موثر از جوانان این سازمان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، سالانه در 2 نوبت شامل سالروز تاسیس سازمان جوانان و هفته گرامیداشت هلال احمر جوانان در مراسمی به عنوان امدادگر تحویل حوزه امداد و نجات می شوند.

وی با بیان اینکه در امسال 500 نفر از جوانان هلال احمر استان گیلان در اختیار حوزه امداد و نجات قرار می گیرند، خاطر نشان کرد: این جوانان به عنوان امدادگر تحویل باشگاه امدادگران و نجاتگران می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: این جوانان در حوزه امداد و نجات آموزش هایی شامل امداد و نجات کوهستان، نجات و غریق، دوره های کارورزی امدادی و غیره را می گذرانند.

هم اکنون جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای 27 پایگاه امداد و نجات است که 93 نجاتگر روزانه در این پایگاه ها امدادرسانی می نمایند.

جمعیت هلال احمر گیلان 14 هزار و 36 عضو و داوطلب دارد. که شاخه آزاد جوانان، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی جوانان جمعیت هلال احمر گیلان را تشکیل می دهند.

گیلان دارای 394 خانه هلال روستایی است.

کالارنا: کالارنا | تا حالا از ارزانترین فروشگاه اینترنتی خرید کردید؟

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23805

به "خبرنگاران 500 نیروی جوان به حوزه امداد و نجات هلال احمر گیلان افزوده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 500 نیروی جوان به حوزه امداد و نجات هلال احمر گیلان افزوده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید