خدایی: برای کشتی، فردای انتخابات مهم تر از خود انتخابات است

به گزارش شیوا مارکت، عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: از بین کسانی که این روزها اسم شان برای ریاست فدراسیون مطرح است، فقط یک نفر می تواند رئیس گردد، اما می گردد فردای انتخابات از پتانسیل های باقی نفرات هم استفاده کرد.

خدایی: برای کشتی، فردای انتخابات مهم تر از خود انتخابات است

مجید خدایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد انتخابات پیش روی فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم جامعه کشتی روی یک نفر اجماع کند و همه در کنار هم، این فرد را مورد حمایت قرار دهند. این روزها می بینم که اسم افراد زیادی برای حضور در انتخابات مطرح است، آنها می خواهند برای ریاست فدراسیون کشتی کاندیدا شوند، درنهایت هم یک نفر رئیس فدراسیون خواهد شد، فقط امیدوارم اینطور نباشد که بعد از انتخابات باقی نامزدها که آنها هم از بزرگان خانواده کشتی هستند دنبال زندگی خود رفته یا روبه روی فدراسیون قرار گیرند.

وی ادامه داد: چه خوب است که جامعه کشتی یاد بگیرند کنار هم قرار بگیرند، شاید 5 قهرمان ما ظرفیت ریاست فدراسیون را داشته باشند، از بین آنها فقط یک نفر می تواند در این پست قرار بگیرد، اما می گردد از پتانسیل های باقی نفرات در قسمت های دیگر استفاده کرد. برای کشتی، فردای انتخابات مهم تر از خود انتخابات است.

دارنده مدال برنز دنیا در سال 2002 اظهار داشت: نظر خاصی روی نامزدهایی که اسم شان مطرح می گردد ندارم و درست هم نیست که بخواهم فعلا چیزی بگویم اما هنوز فرآیند ثبت نام از کاندیداها اعلام نشده و هر حرفی که زده می گردد در حد گمانه زنی است. هنوز معلوم نیست دقیقا چه کسانی می خواهند بیایند و چه کسانی تایید خواهند شد. بعد از ثبت نام ها و اعلام تایید صلاحیت ها تازه معین می گردد که چه روالی پیش روی کشتی قرار خواهد گرفت.

خدایی گفت: فضا باید باز باشد که هر کسی احساس می نماید می تواند باری از دوش کشتی بردارد، بیاید. این هیئت استان ها هستند که قطعا از روز آگاهی و شناخت کامل می خواهند به افراد رای بدهند. من فکر می کنم بیشتر از خودِ انتخابات، بعد از آن اهمیت دارد که از ظرفیت سایر بزرگان نیز استفاده گردد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2629

به "خدایی: برای کشتی، فردای انتخابات مهم تر از خود انتخابات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدایی: برای کشتی، فردای انتخابات مهم تر از خود انتخابات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید