خلیل زاده: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا هفته آینده باز می گردد ، با کریمی مذاکره نموده ایم

به گزارش شیوا مارکت، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه تا هفته آینده باز خواهد شد.

خلیل زاده: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا هفته آینده باز می گردد ، با کریمی مذاکره نموده ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده درباره شرایط مهدی قایدی و شایعه پیشنهاد 90 میلیارد تومانی او گفت: این شایعه حدود یکی دو ماه پیش ایجاد شد و مدیرعامل وقت باشگاه بحث فروش قایدی را دنبال می کرد که چنین اتفاقی رخ نداد. قایدی بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد. تا این لحظه اقدامی برای فروش قایدی صورت نگرفته است.

وی در خصوص شرایط علی کریمی و تمدید قرارداد با او توضیح داد: من و چند عضو دیگر هیئت مدیره با او مذاکره نموده ایم و امیدوارم بتوانیم کریمی را برگردانیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص فسخ قرارداد هروویه میلیچ و شرایط شیخ دیاباته اعلام نمود: هشدار بابت این موضوع (میلیچ) مدتی پیش داده شده بود و تا این لحظه نتوانستیم پول او را پرداخت کنیم، اما مبلغ مورد نظر دیاباته را پرداخت کردیم و امروز (سه شنبه) به معاونت امور بین الملل باشگاه گفتیم برای دیاباته بلیت بگیرد تا به تمرینات بازگردد. با این بازیکن مذاکره نموده ایم و فکر می کنم برمی گردد.

وی درخصوص حضور محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی در باشگاه استقلال مطرح کرد: این دو مسئله ای ندارند و موضوع حل می گردد.

خلیل زاده درباره عدم حضور یک مدیرعامل در باشگاه استقلال و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه مطرح کرد: باشگاه مدیرعامل ندارد، اما سرپرست دارد و کاری مستمر انجام می دهد. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال از تیر بسته شده و 3-2 روز بیشتر برای باز کردن این پنجره فرصت نداریم.

وی گفت: باید پول وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور و جپاروف را پرداخت کنیم و درصدد حل موضوع هستیم. فکر می کنم پنجره تا هفته آینده باز گردد. راهی جز این نداریم و زمان کافی هم نداریم. باشگاه زمان را از دست داده و تا به امروز 615 هزار دلار پرداخت نموده ایم. منابع لازم را تأمین می کنیم تا این مبالغ را تا پنجشنبه یا آدینه به حساب بدهکاران واریز کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص حضور پُرتعداد مربیان در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه و تعارض کارهای نصرالله عبداللهی و پرویز مظلومی گفت: مظلومی سرپرست تیم و عبداللهی که پیشکسوت عظیم ما است، مدیر فنی خواهد بود. عبداللهی را به عنوان مسئول کمیته فنی انتخاب کردیم که این موضوع بد نیست.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24044

به "خلیل زاده: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا هفته آینده باز می گردد ، با کریمی مذاکره نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا هفته آینده باز می گردد ، با کریمی مذاکره نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید