دموکرات ها خواستار استیضاح ترامپ هستند حتی اگر انتخابات 2020 را از دست بدهند

به گزارش شیوا مارکت، تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که اکثر دموکرات ها خواستار استیضاح ترامپ هستند حتی اگر این اقدام موجب کاهش شانس حزب دموکرات برای پیروزی در انتخابات 2020 شود.

دموکرات ها خواستار استیضاح ترامپ هستند حتی اگر انتخابات 2020 را از دست بدهند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نظرسنجی رویترز- ایپسوس حاکی است که اکثر دموکراتها از استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حمایت می کنند، حتی اگر این اقدام موجب کاهش شانس پیروزی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی گردد.

این نظرسنجی که دوشنبه و سه شنبه اجرا شده، حاکی است که بیش از 55 درصد دموکراتها گفته اند رهبران این حزب باید استیضاح ترامپ را دنبال کنند حتی اگر این اقدام موجب تضعیف جایگاه این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 گردد.

بیش از 66 درصد دموکراتها نیز گفته اند که کنگره باید روند استیضاح را دنبال کند حتی اگر این مساله موجب به تاخیر افتادن تصویب قوانینی گردد که می تواند به نفع آنها باشد.

به طور کلی بیش از 45 درصد شهروندان آمریکایی نیز از استیضاح ترامپ حمایت کرده اند که نسبت به هفته گذشته تغییر خاصی نداشته است ولی مخالفان استیضاح ترامپ با 2 درصد کاهش به 39 درصد رسیده اند.

بیش از 79 درصد دموکراتها نیز اعلام کرده اند که ترامپ باید استیضاح گردد این رقم نسبت به نظرسنجی قبلی 5 درصد رشد داشته است. تنها 12 درصد جمهوریخواهان و حدود 33 درصد مستقل ها از استیضاح ترامپ حمایت کرده اند.

حمایت ها از استیضاح ترامپ پس از افشای گفتگوی تلفنی جنجالی وی با رئیس جمهور اوکراین به شدت افزایش یافته است.

یک افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم کرده است که کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش کرده است.

دموکراتهای مجلس کنندگان آمریکا تحقیقات مقدماتی برای استیضاح ترامپ را آغاز کرده اند.

به طور کلی بیش از 51 درصد آمریکایی ها موافق این مساله هستند که ترامپ رئیس جمهور اوکراین را تحت فشار قرار داده است تا درباره جو بایدن و پسرش تحقیق کند. 27 درصد نیز مخالف این مساله بوده اند.

به طور کلی 39 درصد شهروندان آمریکایی از عملکرد ترامپ رضایت داشته و بیش از 55 درصد نیز مخالفت خود را با عملکرد وی اعلام کرده اند.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11875

به "دموکرات ها خواستار استیضاح ترامپ هستند حتی اگر انتخابات 2020 را از دست بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموکرات ها خواستار استیضاح ترامپ هستند حتی اگر انتخابات 2020 را از دست بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید