دهمین پیروزی استقلال خوزستان در دسته اول فوتبال رقم خورد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، از هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور تیم های هوادار تهران (سرخ پوشان پایتخت) و استقلال خوزستان سه شنبه شب در ورزشگاه شهدای اسلامشهر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

دهمین پیروزی استقلال خوزستان در دسته اول فوتبال رقم خورد

11 نفر تیم استقلال خوزستان در این مسابقه خارج از خانه فرزین گروسیان، سید محمد حسینی، احمد آل نعمه، رضا یزدان دوست، علی هلیچی، حسن معاوی، حسین بهرامی، حکیم نصاری، علیرضا دغاغله، علی کیانی فر و امید لطیفی بودند.

مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور که به علت شیوع ویروس کرونا بیش از چهار ماه تعطیل شده بود سه شنبه شب در حالی بار دیگر آغاز شد که شاگردان امیر خلیفه اصل برای حفظ فرایند صعودی خود در تهران گام به میدان گذاشتند.

تیم استقلال خوزستان پس از حفظ دروازه خود در ضد حملات به دنبال گلزنی بود که پایان حکیم نصاری در دقیقه 65 یکی از فرصت های گلزنی تیم خود را به گل تبدیل کرد تا نماینده خوزستان با کسب امتیازات کامل در نبرد مقابل مردان غلامرضا عنایتی به اهواز بازگردند.

آبی پوشان دیار کارون با کسب این پیروزی با 38 امتیاز به مکان هشتم جدول رده بندی صعود کردند.

به گزارش خبرنگاران، تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور شانزدهم تیرماه به مصاف تیم داماش گیلان می رود.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21465

به "دهمین پیروزی استقلال خوزستان در دسته اول فوتبال رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین پیروزی استقلال خوزستان در دسته اول فوتبال رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید