ساری به دنبال آوردن کانته به یوونتوس

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس چشم به جذب شاگرد پیشین خود دارد.

ساری به دنبال آوردن کانته به یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس میخواهد اِن گولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی را به ترکیب راه راه پوشان تورین اضافه کند. این مربی 60 ساله ایتالیایی که در زمان حضورش روی نیمکت سرمربیگری چلسی، کانته را به عنوان هافبک میانی در اختیار داشت، دوست دارد دوباره او را در ترکیب بانوی پیر ببیند.

طبق این گزارش، ساری در دیداری که با پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس داشته به اطلاع او رسانده که کانته را به عنوان بهترین هافبک میانی اروپا می بیند و ترکیب یوونتوس با وجود این بازیکن 28 ساله تکمیل خواهد شد. از این رو از ندود خواسته زمینه حضور این هافبک فرانسوی را در این تیم ایتالیایی فراهم کند.

ترکیب کانته، میرالیم پیانیچ و آرون رمزی می تواند خط میانی ایده آل مائوریتزیو ساری در یوونتوس را شکل دهند. مدیران باشگاه یوونتوس معتقدند انتقال این هافبک فرانسوی می تواند با هزینه ای در حدود 70 میلیون پوند عملی گردد.

اِن گولو کانته که تا سال 2023 با باشگاه چلسی قرارداد دارد، در سال 2016 از لسترسیتی به آبی پوشان لندنی ملحق شد و تا کنون در 146 بازی برای این تیم به میدان رفته و 9 گل هم به ثمر رسانده است.

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11401

به "ساری به دنبال آوردن کانته به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری به دنبال آوردن کانته به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید