سفر کیهانی به تایلند برای افتتاح ساختمان جدید کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، میزبانی ایران پرید

به گزارش شیوا مارکت، رئیس فدراسیون دوومیدانی به دعوت کنفدراسیون آسیا با هدف حضور در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید این به تایلند سفر کرد.

سفر کیهانی به تایلند برای افتتاح ساختمان جدید کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، میزبانی ایران پرید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، مجید کیهانی در مورد دیگر برنامه هایش در این سفر گفت: عصر امروز به وقت محلی قرار است مراسم افتتاحیه ساختمان جدید کنفدراسیون با حضور رؤسای فدراسیون های دوومیدانی کشورهای آسیا و رئیس کنفدراسیون برگزار گردد. من در حاشیه این سفر طی جلسه ای با دهلان الحمد پیرامون ارائه پروپوزال درخواست ایجاد مرکز تمرینی پرتاب های آسیا در تهران مذاکره و رایزنی خواهم کرد.

وی درباره دیگر برنامه های خود در این سفر گفت: با توجه به کاندیدا شدن کشور چین برای برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، در دیداری با رؤسای فدراسیون های کشورهای آسیا با حضور دهلان الحمد برای دریافت میزبانی مجدد ایران در برگزاری این مسابقات رایزنی و گفت وگو خواهیم کرد. استدلال کنفدراسیون دو ومیدانی آسیا از اعطای میزبانی این دوره از مسابقات به چینی ها، برگزاری و میزبانی دوره پیش در تهران بود، در صورتیکه ما هم جزو کاندیداهای میزبانی این مسابقات در سال 2020 بودیم.

به گزارش خبرنگاران، میزبانی کشور چین در حالی است که سایت فدراسیون دوومیدانی ایران در روز 25 اسفند 1397 اعلام نموده بود که کشورمان این میزبانی را بر عهده خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8345

به "سفر کیهانی به تایلند برای افتتاح ساختمان جدید کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، میزبانی ایران پرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر کیهانی به تایلند برای افتتاح ساختمان جدید کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، میزبانی ایران پرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید