سناتور آمریکایی: ما در کاخ سفید یک غارتگر داریم

به گزارش شیوا مارکت، کامالا هریس سناتور دمکرات از ایالت کالیفرنیا و نامزد انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا، گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری دارای ماهیت و غرایز غارتگری می باشد که در کاخ سفید نشسته است.

سناتور آمریکایی: ما در کاخ سفید یک غارتگر داریم

به گزارش روز پنجشنبه تارنمای آمریکایی هیل، این سناتور آمریکایی یکی از شدیدالحن ترین حملات لفظی را علیه رئیس جمهوری این کشور مطرح نموده و به دنبال شکست دادن ترامپ است.

هریس در یک کمپین انتخاباتی در شهر وست دس موینس ایالت آیووای آمریکا گفت: من یغماگران را می شناسم و ما یک غارتگر داریم که در کاخ سفید زندگی می نماید. ترامپ خلق و خوی یغماگرایانه و دارای غریزه غارتگری است. افراد غارتگر آنهایی را که آسیب پذیر هستند، شکار می نمایند. آنهایی را شکار می نمایند که باوری به قدرت و زور خود ندارند. مساله ای که باید درباره افراد غارتگر دانست اینکه آنها ترسو و بزدل هستند.

هریس ماه گذشته نیز در سخنانی مشابهی در جمع مخاطبانش در انجمن ملی پیشرفت رنگین پوستان (NAACP) در ایالت کارولینای جنوبی گفته بود که او می داند چگونه افراد غارتگر را مهار کند، زیرا دادستان بوده است.

این سناتور آمریکایی به دنبال عملکردش در مناظره انتخاباتی هفته گذشته در میامی مورد توجه رسانه ها نهاده شد و میزان حمایت از وی در نظرسنجی ها افزایش یافت. هریس در این مناظره رو در روی نامزد پیشتاز دمکرات ها جو بایدن قرار رفت و به سابقه حمایت او از حقوق مدنی در دهه 1970 میلادی اشاره نمود.

نظرسنجی جدید خبرگزاری رویترز و موسسه آیپسوس که دیروز (چهارشنبه) منتشر شد، نشان داد که هریس از سناتور الیزابت وارن از ایالت ماساچوست پیشی گرفته و میزان حمایت از او از 6 درصد به 10 درصد افزایش یافته است. او اکنون بر اساس این نظرسنجی در رتبه سوم بعد از بایدن و سناتور برنی سندرز در میان نامزدهای دمکرات قرار گرفته است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7456

به "سناتور آمریکایی: ما در کاخ سفید یک غارتگر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی: ما در کاخ سفید یک غارتگر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید