سهامداران شبندر بخوانند ، افت 2.5 درصدی اندازه فروش پالایش نفت بندرعباس

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، آنالیز گزارش عملکرد ماهانه شرکت نفت بندر عباس (شبندر) که در پنجم تیر ماه منتشر شد نشان می دهد در خرداد ماه سال جاری پالایشگاه نفت بندر عباس یک میلیون و 602 هزار متر مکعب انواع محصولات پترو پالایشی خود را به فروش رسانده است و نسبت به سال گذشته که یک میلیون و 446 هزار متر مکعب به فروش رسانده بود حدود 11 درصد اندازه فروش آن افزایش پیدا نموده است. این در حالی است که اندازه فروش شبندر نسبت به ماه گذشته حدودا 2.5 درصد افت داشته است.

سهامداران شبندر بخوانند ، افت 2.5 درصدی اندازه فروش پالایش نفت بندرعباس

شرکت پالایش نفت بندر عباس با نماد شبندر از 12 خرداد ماه سال جاری به دلیل تصمیمات مجمع عادی فوق العاده و برای تصمیم گیری درباره افزایش سرمایه 368 درصدی بسته شده است. این شرکت با سود انباشته حدود چهار هزار میلیارد تومان، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اقدام به افزایش سرمایه 10 هزار میلیارد تومانی نموده است.

این نماد از ابتدای سال اقتصادی 1399، با قیمت 977 تومان شروع به کار کرد و تا تیر ماه 1400 به دو هزار و 136 هزار تومان رسیده است. و در یک سال گذشته 56 روز معاملات منفی و در مقابل 41 روز مثبت را گذرانده است. میانگین ارزش معاملات این نماد در دوازده ماه گذشته یک هزار میلیارد تومان با حجم معاملاتی 54 میلیون برگه سهم بوده است.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29546

به "سهامداران شبندر بخوانند ، افت 2.5 درصدی اندازه فروش پالایش نفت بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهامداران شبندر بخوانند ، افت 2.5 درصدی اندازه فروش پالایش نفت بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید