شاهرودی: مانعی برای دیدار با عربستان نداریم

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید ایران فردا چهارشنبه در اولین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 اندونزی از ساعت 14 به مصاف تیم امید عربستان می رود.

شاهرودی: مانعی برای دیدار با عربستان نداریم

رضا شاهرودی در مورد وضعیت تیم امید قبل از شروع بازی های آسیایی، گفت: 4 اردو در تهران برگزار کردیم که در این اردوها همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم. خدا را شکر در اردوی عراق با همه بازیکنان حضور پیدا کردیم. البته در ابتدای یکی دو باشگاه بازیکنان خود را ندادند و 2-3 بازیکن هم مشکل خدمت داشتند اما در ادامه تیم کامل گشت و دو بازی دوستانه خوب را برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: 2 بازی دوستانه با عراق خیلی به ما کمک کرد. دیدار دوستانه ای هم قبل از اعزام به جاکارتا با چین داشتیم. در آن مسابقه ابتدا 3 بر صفر عقب افتادیم اما بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و به بازی برگشتند. در ادامه 2 گل زدیم و حتی می توانستیم برنده بازی شویم. به نظم و دیسیپلین مدنظر رسیدیم. مانعی برای بازی با عربستان نداریم.

مربی تیم امید در مورد مشکلات میزبانی اندونزی توضیح داد: شرایط میزبانی در مسابقات آسیایی همیشه دشوار است. خودم هم که تجربه حضور در این مسابقات را داشتم این تجربه را پشت سر گذاشتم. ما برای رسیدن به محل تمرین ترافیک سنگینی را پشت سر می گذاریم. در این شرایط یک پلیس مقابل اتوبوس ما برای برادشتن ترافیک حرکت می نماید که اگر آن ماشین نبود شرایط دشوار تر هم می گشت.

شاهرودی در مورد وضعیت مصدومیت آرتا بازیکن تیم امید و اینکه آیا او به بازی با عربستان می رسد؟ گفت: بله او دیروز هم تمرین کرد. مصدومیت آرتا از ناحیه بینی بود. برای او گارد تهیه گشته تا برای بازی فردا مشکلی نداشته باگشت. آرتا سرشار از روحیه است. آرتا یک روز قبل از بازی با چین که مصدوم گشت می گفت می توانم بازی کنم و شهامت را در او دیدم.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد روح جنگندی از سوی او، سهراب بختیاری زاده و زلاتکو کرانچار به تیم تزریق گشته است، گفت: من، زلاتکو کرانچار، حمید استیلی و سهراب بختیاری زاده نقش به سزایی نسبت به بازیکنان داریم. آنها می بینند که ما همه این رده ها را گذراندیم. یک تعداد از بازیکنان یا پرسپولیس یا استقلالی هستند که به ما علاقمند بودند. در کادرفنی هم پرسپولیسی و هم استقلالی داریم. در اینجا بحث رنگ ها نیست و همه برای نام ایران کوشش می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27 مرداد تا 11 شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد گشت و کاروان ورزشی ایران نیز با 378 ورزشکار در این بازی ها حضور خواهد داشت. مسابقات تیمی مثل فوتبال چند روز زودتر شروع می گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 54

به "شاهرودی: مانعی برای دیدار با عربستان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: مانعی برای دیدار با عربستان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید