شجاعیان: یکسری ناملایمات اجازه نداد در آسیا به استقلال کمک کنم

به گزارش شیوا مارکت، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی وقت بود که آماده بودم ولی یکسری ناملایمات اجازه نداد که در آسیا برای استقلال بازی کنم.

شجاعیان: یکسری ناملایمات اجازه نداد در آسیا به استقلال کمک کنم

به گزارش خبرنگاران، داریوش شجاعیان پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ماشین سازی در خصوص بازگشتش پس از مصدومیت طولانی مدت گفت: خداراشکر بعد از مدت زیادی توانستم دوباره پیراهن استقلال را در یک بازی رسمی بپوشم. خیلی وقت بود که آماده بودم ولی یکسری ناملایمات نگذاشت که در آسیا به استقلال کمک کنم. امیدوارم همین فرایند را ادامه دهم و بیش از قبل به استقلالِ بزرگ کمک کنم.

وی ادامه داد: از هواداران می خواهم که این تیم را حمایت کنند. امسال حرف های زیادی برای گفتن داریم و باید از حاشیه دور باشیم. امیدوارم هواداران ما را دعا کنند. همه کارهایی که ما انجام می دهیم تیمی است و هیچ وقت متکی به فرد نیستیم، مطمئن باشید اگر با هم باشیم همه را شکست می دهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی هفته آینده مقابل پیکان گفت: آخرین بازی ام قبل از مصدومیت را در زمین پیکان انجام دادم که زمین خوش شانسی برای من نیست. گذشته را فراموش کردم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی را برای استقلال رقم بزنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25773

به "شجاعیان: یکسری ناملایمات اجازه نداد در آسیا به استقلال کمک کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: یکسری ناملایمات اجازه نداد در آسیا به استقلال کمک کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید