شرایط سخت کارکنان شورای امنیت ملی آمریکا در پی استیضاح ترامپ

به گزارش شیوا مارکت، نشریه آمریکایی پولیتیکو گزارش داد کارمندان شورای امنیت ملی آمریکا برای کار کردن تحت ریاست جمهوری ترامپ شرایط سختی دارند حال با وجود تهدید استیضاح شرایط سخت تر هم شده است.

شرایط سخت کارکنان شورای امنیت ملی آمریکا در پی استیضاح ترامپ

به گزارش، به نقل از پولیتیکو، کارمندان شورای امنیت ملی آمریکا درباره تاثیری که تحقیقات استیضاح ترامپ بر فعالیت آن ها گذاشته عصبانی هستند.

این نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت شورای امنیت ملی مکان سختی برای کار کردن تحت ریاست جمهوری ترامپ است حال با وجود تهدید استیضاح ترامپ شرایط سخت تر هم شده است.

پیش از این بلومبرگ به نقل از منابع مطلع گزارش داد رئیس جمهور آمریکا دستور کاهش قابل توجه کارکنان شورای امنیت ملی این کشور را صادر نموده است.

بلومبرگ این اقدام را بخشی از کوشش کاخ سفید برای چابک سازی بازوی سیاست خارجی خود دانست.

بنابر اعلام بلومبرگ، درخواست برای کار اوایل این هفته به وسیله میکمولوینی، رئیس فعلی کارکنان کاخ سفید و رابرت اوبرین، مشاور امنیت ملی به مقامات شورای امنیت ملی منتقل شد.

بلومبرک توضیح داد کاهش کارکنان این نهاد، که در حال حاضر 310 نفر هستند، به طور تدریجی انجام خواهد شد. اما در این گزارش به تعداد دقیق کارکنانی که ترامپ میخواهد از پرسنل شورای امنیت ملی کاهش دهد، اشاره نشد. کاخ سفید هم به درخواست ها برای اظهارنظر پاسخ نداد.

در همین حال روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز با اشاره به رسوایی تماس های اخیر ترامپ خاطرنشان کرد مدت ها است که مشاوران ترامپ نگران تماس های تلفنی رئیس جمهور آمریکا با سران کشور های دیگر هستند.

این خبر در حالی منتشر شد که اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا مشغول آنالیز درباره این مسئله هستند که آیا دلایلی برای استیضاح ترامپ بر اساس اظهارات یک افشاگر در مورد رسوایی اوکراین گیت وجود دارد یا خیر. قانونگذاران می گویند اقدامات ترامپ امنیت ملی و سلامت انتخابات آمریکا را به خطر انداخته است.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11630

به "شرایط سخت کارکنان شورای امنیت ملی آمریکا در پی استیضاح ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سخت کارکنان شورای امنیت ملی آمریکا در پی استیضاح ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید