ضرورت بهره گیری از توان دستگاه ها برای فراوری محتوای درست در خصوص کرونا

به گزارش شیوا مارکت، استاندار خراسان جنوبی بر استفاده کامل از تمامی ظرفیت ها برای اطلاع رسانی درست در مورد کرونا تأکید کرد.

ضرورت بهره گیری از توان دستگاه ها برای فراوری محتوای درست در خصوص کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، همه دستگاه ها مکلف هستند همه ظرفیت های در اختیار خود را برای اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا بکار گیرند.

وی با اشاره به انبوه محتواهای فراوری شده در این زمینه، یادآور شد: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به انتشار مطالب درست اقدام نمایند و مدیران نیز می توانند متناسب با حوزه فعالیتی خود توصیه هایی را تدوین نموده و منتشر نمایند.

استاندار خراسان جنوبی، انتشار اطلاعات درست را از مهم ترین وظایف شورای اطلاع رسانی برشمرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی می توان از ظرفیت رسانه ها، سازمان های مردم نهاد، اقشار و گروه های مختلف بهره برد.

معتمدیان در راستای کیفیت بخشی و اثرگذاری بیشتر برنامه های صدا و سیما استفاده از ظرفیت کارشناسان مذهبی، پرستاران، پزشکان، متخصصان، صاحبان صنوف مختلف، معتمدان و متنفذین و... و. را پیشنهاد داد.

وی اضافه نمود: مهم ترین اصل در بحث اطلاع رسانی، انتشار محتواهایی است که مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی است.

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: شهرداری های سطح استان باید بخش عمده ای از بیلبوردهای سطح شهرها را به موضوع کرونا اختصاص دهند.

ناصر خوش خبر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه ضمن تشریح اقدامات کمیته اطلاع رسانی ذیل ستاد مدیریت کرونای استان، گفت: پویش روابط عمومی ها، سازمان های مردم نهاد و... از مهم ترین اقدامات این کمیته است.

وی به نظارت این کمیته بر عملکرد رسانه های مکتوب و غیرمکتوب و همچنین کانال های فعال در فضای مجازی اشاره نمود و گفت: در نتیجه رصدهای اجرا شده 50 پرونده تشکیل شده است.

اعضای حاضر در جلسه نیز به ارائه اطلاعات و تجربیات خود در زمینه تبلیغ و اطلاع رسانی پرداختند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17241

به "ضرورت بهره گیری از توان دستگاه ها برای فراوری محتوای درست در خصوص کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت بهره گیری از توان دستگاه ها برای فراوری محتوای درست در خصوص کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید