طیبی: حسن یزدانی با بردن مهدی تقوی در لیگ چهره شد، کشتی گیران ما همه با انگیزه هستند

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم دانشگاه آزاد می گوید این باشگاه فعلا تصمیمی برای تقویت تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ندارد و فرصت را به همان کشتی گیرانی می دهد که صعود تیم را رقم زده اند.

طیبی: حسن یزدانی با بردن مهدی تقوی در لیگ چهره شد، کشتی گیران ما همه با انگیزه هستند

بهنام طیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه آیا تیمش برای شرکت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد تقویت خواهد شد، گفت: فعلا چنین تصمیمی نداریم، با این تیم بالا آمدیم و تصمیم ما این است با همین تیم هم ادامه دهیم. شاید کشتی گیران تیم ما نام و رسم نداشته باشند ولی همه با انگیزه اند و دوست داریم باز هم به خودشان میدان بدهیم.

وی ادامه داد: این نفرات تلاش کردند که تیم ما جزو 4 تیم برتر قرار بگیرد، می خواهیم در پایان هم نفع این اتفاق به خودشان برسد. من اتفاقات کشتی را در این 15 سال زیاد دیدم، داشتن انگیزه شرط موفقیت است. همه کسانی که بعدا قهرمان دنیا شدند، یک روز در لیگ استارت زدند. حسن یزدانی هم در لیگ مهدی تقوی را برد و چهره شد، در ادامه نیز به قهرمانی دنیا رسید. کشتی گیری که بخواهد خودش را در سطح ایران و در ادامه دنیا مطرح کند، باید در لیگ چهره شاخص وزنش را شکست دهد. من دنبال این قضیه هستم. همه ستاره های کشتی ما یک روز جوان بودند و یک قهرمان دنیا را بردند، قهرمان که به دنیا نیامدند.

طیبی که تیمش بهمن تیموری و امیر محمدی ملی پوشان سابق کشتی آزاد را در اختیار دارد، احتمال استفاده از ملی پوش و خارجی را رد نکرد و اعلام کرد: احتمال جذب این کشتی گیران را رد نمی کنم، اما تا این لحظه صحبتی مبنی بر تقویت تیم نداشته و چنین چیزی در برنامه ما نیست.

وی در پایان در مورد برنامه تمرینی تیمش برای حضور در مرحله پایانی لیگ برتر گفت: ما جزو معدود تیم هایی بودیم که از روز اول شروع لیگ، اردو زدیم. در این مدت سه اردوی 10 روزه داشتیم و قطعا برای شرکت در مرحله نیمه نهایی نیز اردو برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر که هنوز زمانش رسما اعلام نشده، به مصاف تیم صنایع مازندران خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29721

به "طیبی: حسن یزدانی با بردن مهدی تقوی در لیگ چهره شد، کشتی گیران ما همه با انگیزه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: حسن یزدانی با بردن مهدی تقوی در لیگ چهره شد، کشتی گیران ما همه با انگیزه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید