فارس من، با شعار نمی توان به بحث آزاداندیشی و الزامات آن پرداخت

به گزارش شیوا مارکت، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس گفت: باید زنجیر ترس از آزاداندیشی دانشگاه ها گسسته گردد و فضای بحث آزاد در خصوص آزاداندیشی برای متفکران فراهم آید.

فارس من، با شعار نمی توان به بحث آزاداندیشی و الزامات آن پرداخت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع آقای رییس جمهور! زنجیر ترس را از پای فضای آزاداندیشی در دانشگاه بردارید را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

محمد جواد ناطق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس درباره فضای آزاد اندیشی در دانشگاه ها گفت: با شعار نمی توان به بحث آزادی و آزاداندیشی و الزامات آن پرداخت. باید دید این زنجیر ترس چگونه افکنده شده است؟ از چه پایگاه ها و جایگاههایی حمایت می گردد؟ این شرایط با چه فرایندی ایجاد شد و با چه فرایندی قابل تغییر است؟ از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که موضوع آزاد اندیشی زنجیر ترس از آزاداندیشی دانشگاه ها گسسته گردد ابتدا فضای بحث آزاد در خصوص آزاداندیشی برای متفکران باید فراهم آید.

وی اضافه کرد: مراکز آموزشی و دانشگاه ها همچنان فعالیت های مختلف خود را طبق قانون و براساس برنامه های تدوین شده و اسناد بالادستی انجام می دهد و تا به امروز در فرایند فعالیت های دانشگاهی و دانشجویی با مشکل خاصی رو به رو نبوده ایم.

ناطق توضیح داد: دانشگاه تربیت مدرس در حال حاضر برنامه های متنوع خود را در بخش های مختلف انجام می دهد و سیستم آموزشی بر اساس قوانین و مقررات فعال هستند همچنین دانشجویان نیز در قالب کانون های فرهنگی و انجمن ها فعالیت های مطلوبی دارند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16908

به "فارس من، با شعار نمی توان به بحث آزاداندیشی و الزامات آن پرداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، با شعار نمی توان به بحث آزاداندیشی و الزامات آن پرداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید