فارس من، دانشگاه ها روال عادی را در برنامه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دنبال می نمایند

به گزارش شیوا مارکت، رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشگاه ها در راستای فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی برنامه های خود را بر اساس سیاست های وزارت علوم انجام می دهند و در بخش دانشجویی نیز انجمن ها و کانون ها عملکرد خوبی دارند.

فارس من، دانشگاه ها روال عادی را در برنامه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دنبال می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع آقای رییس جمهور! زنجیر ترس را از پای فضای آزاداندیشی در دانشگاه برداری را مطرح نموده و از خبرنگاران خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

محمود فتوحی فیروز آبادی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر درباره فضای آزاد اندیشی در دانشگاه ها گفت: مراکز آموزشی و دانشگاه ها همچنان فعالیت های مختلف خود را طبق قانون و براساس برنامه های تدوین شده و اسناد بالادستی انجام می دهد و تا به امروز در فرایند فعالیت های دانشگاهی و دانشجویی با مشکل خاصی رو به رو نبوده ایم.

وی اضافه نمود: دانشگاه ها در راستای فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی برنامه های خود را بر اساس سیاست های وزارت علوم انجام می دهند و در بخش دانشجویی نیز انجمن ها و کانون ها عملکرد خوبی دارند.

فتوحی توضیح داد: دانشگاه صنعتی شریف در حال حاضر روال عادی برنامه های متنوع خود را در بخش های مختلف انجام می دهد و سیستم آموزشی بر اساس قوانین و مقررات فعال هستند همچنین دانشجویان نیز در قالب کانون های فرهنگی و انجمن ها فعالیت های مطلوبی دارند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16745

به "فارس من، دانشگاه ها روال عادی را در برنامه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دنبال می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، دانشگاه ها روال عادی را در برنامه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دنبال می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید