فوتبال دنیا ، العلی: در جام دنیای 2022 میزبانی بهتر از روسیه خواهیم داشت

به گزارش شیوا مارکت، فوتبال دنیا - وزیر فرهنگ و ورزش قطر وعده داد که میزبانی بهتر از روسیه در جام دنیای 2022 فوتبال خواهند داشت.

فوتبال دنیا ، العلی: در جام دنیای 2022 میزبانی بهتر از روسیه خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، صلاح بن غانم العلی گفت: فکر می کنم روسیه یکی از بهترین برگزارکنندگان تاریخ جام جهانی فوتبال در سال 2018 میلادی بود. روسیه در سالیان طولانی رقابت های بین المللی ورزشی را سازماندهی نموده اما در میزبانی جام جهانی 2018 فوتبال فراتر از انتظارها نشان داد.

وزیر فرهنگ و ورزش قطر سپس وعده داد که کشورش سخت کوشش می نماید تا در سال 2022 میلادی میزبانی بهتری از روسیه برای جام جهانی فوتبال باشد.

وی در این رابطه گفت: روسیه در جام جهانی 2018 فوتبال استاندارهای بسیار بالایی را فراهم کرد و این برای ما در جام جهانی 2022 یک چالش حقیقی است. باید بهتر از روسیه کار کنیم و این سخت است. با این حال معتقدم تجارب روسیه برای ما بسیار سودمند خواهد بود و باید سخت کار کنیم تا بتوانیم جام جهانی 2022 را در سطح روسیه با بهتر از آن برگزار کنیم. به طور دقیق ما می خواهیم میزبانی بهتری از روسیه را ارائه دهیم.

صلاح بن غانم العلی در انتها با قدردانی از روس ها گفت: می خواهم با استفاده از این فرصت از سازمان دهندگان جام جهانی 2018 روسیه قدردانی کنم. آنها آغوش و قلب خود را به روی ما گشودند و خیلی چیزها از آنها درباره سازماندهی جام جهانی فوتبال یاد گرفتیم. ارتباط خوبی با طرف روسی داریم زیرا کارهایی که آنها در جام جهانی 2018 ارائه دادند عالی بود. وعده می دهیم جام جهانی بهتری در سال 2022 شاهد خواهید بود. قطر مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 را رد کرد

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1976

به "فوتبال دنیا ، العلی: در جام دنیای 2022 میزبانی بهتر از روسیه خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا ، العلی: در جام دنیای 2022 میزبانی بهتر از روسیه خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید