فوتبال دنیا، زلاتان احتمال بازگشت به منچستریونایتد یا میلان را رد کرد

به گزارش شیوا مارکت، فوتبال دنیا - زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی احتمال بازگشت به منچستریونایتد و میلان را رد کرد.

فوتبال دنیا، زلاتان احتمال بازگشت به منچستریونایتد یا میلان را رد کرد

به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر اخباری در رسانه های ایتالیایی و انگلیسی منتشر شده که احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به منچستریونایتد و یا میلان در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو مطرح نموده اند. در پی ناکامی لس آنجلس گلکسی در رسیدن به مرحله پلی آف لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) این شایعات حتی قوت بیشتری گرفته، اما ستاره سوئدی دنیا فوتبال این شایعات را رد کرد.

زلاتان 37 ساله در گفت وگو با خبرنگاران آمریکایی در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال پیوستن قرضی اش به تیم هایی که به وی نسبت داده اند، گفت: علاقه مندی هایی وجود دارد و این چیز پنهانی نیست. علاقه مندی هایی از اروپا هست، اما اولویت من لس آنجلس گلکسی است. من از بودن در اینجا خوشحال هستم. همیشه علاقه مندی هایی وجود دارد و این امری طبیعی است. اگر زمانی که یکسال پیش مصدوم بودم، علاقه مندی هایی نسبت به جذب من بود، جای تعجب داشت، اما حالا که سرحال بازگشته ام، تعجبی بابت این موضوع نیست. فوتبال دنیا| رئال مادرید به دنبال جذب زلاتان ابراهیموویچ

مهاجم پیشین تیم های منچستریونایتد و میلان در تکمیل صحبت هایش گفت: اگر من به لس آنجلس گلکسی تعلق دارم، در نتیجه من بازیکن این تیم هستم و جای دیگری نخواهم رفت. اگر من به یک باشگاه تعلق داشته باشم، در همان باشگاه می مانم و روی کارم با همان باشگاه تمرکز خواهم کرد و تمام توجهم را به آن باشگاه می دهم.

زلاتان ابراهیموویچ در اولین فصل حضورش در لس آنجلس گلکسی در 27 بازی از رقابت های این فصل MLS موفق به زدن 22 گل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1774

به "فوتبال دنیا، زلاتان احتمال بازگشت به منچستریونایتد یا میلان را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، زلاتان احتمال بازگشت به منچستریونایتد یا میلان را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید